خانه ورزش اخبار ورزش احتمال خروج چهارساله‌ی چلسی از استمفوردبریج؛ ومبلی محتمل‌ترین مقصد آبی‌های لندن

احتمال خروج چهارساله‌ی چلسی از استمفوردبریج؛ ومبلی محتمل‌ترین مقصد آبی‌های لندن

0

به نقل از دیلی میل ، صدرنشین لیگ برتر قصد دارد ورزشگاه جدیدی با ظرفیت ۶۰ هزار نفر و هزینه‌ی ۵۰۰ میلیون یورو بسازد. هرچند این باشگاه اعلام کرده بود قصد دارد از ابتدای فصل ۲۲-۲۰۲۱ به این ورزشگاه برود، حالا ظاهرا مشکلاتی بر سر راه ساخت ورزشگاه ایجاد شده که باعث تاخیر آن خواهد شد.

به نظر می‌رسد باشگاه چلسی باید ۴ سال در زمین دیگری جز استمفوردبریج به میدان برود و ومبلی به عنوان اصلی‌ترین هدف این باشگاه معرفی شده است. برنامه‌های چلسی برای گسترش استمفوردبریج به تایید مقامات لندن رسیده است ولی مشکلاتی از جمله ظرفیت کم خطوط مترو در آن منطقه باعث تاخیر در اجرای آن شده است.

چلسی پس از پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ از استمفوردبریج کوچ خواهد کرد و هرچند ومبلی ورزشگاه مدنظر چلسی است، ورزشگاه‌های دیگری مثل المپیک لندن که در اختیار وستهم قرار دارد و حتی ورزشگاه مجستی ردینگ نیز جزو گزینه‌ها هستند.

حضور تاتنهام در ومبلی که فقط برای یک سال است، مخالفین زیادی داشت و احتمالا چلسی نیز در صورت حضور در این استادیوم تنها بتواند از پنجاه هزار نفر ظرفیت این ورزشگاه نود هزار نفری استفاده کند. هرچند قانون لیگ برتر باشگاه‌ها را از حضور در بیش از یک ورزشگاه خانگی در هر فصل منع کرده است، چلسی امیدوار است بتواند در صورت لزوم در طی این ۴ سال، بیش از یک ورزشگاه را برای بازی‌های خانگی خود استفاده کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *