احتمال ساخت قسمت دوم فیلم «Baby Driver»

فیلم «Baby Driver» که سال پیش روی پرده سینما رفت بی شک بزرگترین و موفق‌ترین فیلم در سابقه کاری کارگردان «ادگار رایت»، با فروشی به ارزش 227 میلیون دلار بوده است در حالی که بودجه ساخت فیلم تنها 34 میلیون دلار تعیین شده بود. «رایت» تا به حال فیلم بدی نساخته و مدت‌ها پیش از ساخت «Baby Driver» به فکر ساختن فیلمی به محوریت موسیقی بود. در نهایت صبر این کارگردان به نتیجه رسید و فیلم «Baby Driver» نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های سال 2017 نام گرفت بلکه موفق به دریافت سه نامزدی اسکار نیز شد.

مدت کوتاهی پس از انتشار موفق «Baby Driver»، «رایت» اعلام کرد که کمپانی سونی از او درخواست کرده تا درباره ساخت ادامه این فیلم فکر کند. او پیش‌تر سه فیلم «Shaun of the Dead»، «Hot Fuzz» و «The World’s End» را به گونه‌ای مرتبط به هم ساخته بود اما تا کنون هیچ سری فیلم واقعی نساخته بود. اگرچه او درباره فیلم «Baby Driver» اعلام کرد که حس می‌کند شخصیت‌های این فیلم حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند. امروز در سالگرد ساخت «Baby Driver»، «رایت» در توئیتر خود ساخت قسمت بعدی این فیلم را محتمل دانست. با توجه به این توئیت به نظر می‌رسد «رایت» سال گذشته را به آرامی صرف خلق ایده برای نوشتن فیلمنامه بعدی «Baby Driver» کرده است.

متن توئیت «رایت» به مناسبت سالگرد «Baby Driver»

«Baby Driver» یک سال پیش در چنین روزی اکران شد. در این 365 روز گذشته از همراهی با آن بسیار لذت بردم. بنابراین از همه شما برای همراهی با این فیلم تشکر می‌کنم زیرا همراهی شما برای من بسیار با ارزش بود. به هر حا، کسی از آینده خبر ندارد شاید دوباره او به جاده بزند…

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *