طبق گزارشات رسیده اخیر، اپل در حال برنامه ریزی برای متوقف ساختن خط تولید تبلت های آیپد مینی خود است، تبلت های ۷٫۹ اینچی که از سال ۲۰۱۲ به بازار معرفی شده اند و با وجود اینکه در حال حاضر شاهد نسل چهارم آنها – iPad mini 4 – هستیم، اما می توان گفت بروزرسانی های عمده و چشمگیری از سال ۲۰۱۵ در آن دیده نشده است.

به گزارش منبعی نزدیک کمپانی اپل، خط تولید تبلت آیپد مینی به دلیل حجم بالای درخواست برای سایر محصولات اپل و همچنین نیاز به صرف انرژی بالا برای آنها و همچنین با توجه به آمار فروش مربوط به این این تبلت که به وضوح نشاندهنده عدم محبوبیت و اقبال به چنین دستگاهی است، در حال متوقف شدن است.

این تبلت از لحاظ اندازه بین آیفون ۷ پلاس ۵٫۵ اینچی و آیپد ۹٫۷ اینچی (شامل نسخه Pro) می شود. برخلاف سال های ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و بخش عمده ای از سال ۲۰۱۴ که هیچ نوع آیفون ۵٫۵ اینچی ای در بازار وجود نداشت، وجود آیپد مینی در حال حاضر چندان معنا پیدا نمی کند و مشخص است که کاربران کمتری به استفاده از تبلت های مینی تمایل دارند (خصوصا وقتی که قیمت این نوع تبلت ها چندان هم ارزان نباشد).

در حال حاضر و تا زمانی که اظهار نظری رسمی از طرف اپل منتشر نشود، اطلاع دقیقی در خصوص زمان واقعی توقف فروش iPad mini 4 وجود نداشته و همچنین چندان مشخص نیست که هم اکنون خط تولید این محصول متوقف شده است یا نه.

vitrino

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *