احتمال داده می شود که بعد از اعلام دنیای جدیدی در فیلم های دی سی که ظاهرا با فیلم مستقل Joker (جوکر) شروع خواهد شد، بن افلک نیز از فیلم مستقل Batman (بتمن) به کارگردانی مت ریوز، کنار گذاشته شود.

از سال گذشته و زمانی که بن افلک به عنوان نقش اصلی فیلم مستقل بتمن معرفی شد، این فیلم همواره با پیچیدگی ها و تغییرات زیادی رو به رو بوده است. در ابتدا قرار بود تا افلک ۴۵ ساله علاوه بر بازیگری شوالیه تاریکی، نویسنده و کارگردان آن نیز باشد. اما بعد از مدتی، مت ریوز، کارگردان فیلم سیاره میمون ها، کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت و بعد از آن نیز فیلمنامه بن افلک را کاملا کنار گذاشت.

با وجود امیدهای زیادی که در کمیک کان ۲۰۱۷ مبنی بر ادامه کار بن در نقش شوالیه تاریکی وجود داشت، اما به نظر می رسد که او از فیلم مستقل بتمن کنار گذاشته شود و این فیلم با بازیگر دیگری و در بخش دیگری از دنیای سینمایی دی سی ساخته شود. دلیل این مسئله را نیز می تواند در خبری که دی سی در مورد فیلم مستقل جوکر منتشر کرد، دید، چرا که این کمپانی بعد از تایید ساخت فیلم مستقل جوکر، به این موضوع نیز اشاره کرد که این فیلم در دنیای جدیدی از دی سی ساخته خواهد شد و به جای جرد لتو نیز از بازیگری دیگر استفاده خواهد شد.

علاوه بر مسائل یاد شده می توان مصاحبه اخیر برادر بن افلک، کیسی افلک را نیز به احتمال عدم حضور او در فیلم مستقل بتمن اضافه کرد. کیسی افلک می گوید:

“بن یک قهرمان است و می داند که در آن جا چگونه کار کند، او بتمن فوق العاده ای است، اما من فکر نمی کنم در فیلم مستقل بتمن حضور داشته باشد.”

البته کیسی افلک بعد از بیان جمله خود این گونه صحبتش را به پایان رسانده است که:

“نمی دانم، شاید این خبر را از خودم در آورده باشم.”

جمله ای ابهام آمیز که بیشتر به نظر می رسد برای جلوگیری از ایجاد هرج و مرج بیشتر در دی سی، از سوی برادر بن بیان شده است. اگرچه حضور بن افلک در فیلم مستقل بتمن همچنان در هاله ای از ابهام است، اما او همچنان در فیلم لیگ عدالت حضور خواهد داشت، فیلمی که در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *