طی کنفرانس زنده EA در گیمزکام در آلمان، این شرکت اطلاعاتی از بازی Battlefield 1 منتشر کرد، این بازی در سال گذشته عرضه شده ولی با این وجود هنوز هم بازیکنان زیادی دارد.

چندی پیش اخباری مبنی بر یک حالت رقابتی جدید برای بازی Battlefield 1  منتشر شد، این حالت Incursions نام دارد و با دیگر حالت‌های بازی تفاوت‌های زیادی خواهد داشتو فقط مخصوص رقابت بین بازیکنان طراحی شده است. شما از هم‌اکنون می‌توانید برای نسخه آلفای آن در سایت رسمی بازی ثبت نام کنید. نسخه آلفای این بخش در ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین چند هفته پیش نیز اخباری مبنی بر نسخه Revolution بازی Battlefield 1 منتشر شد، حالا EA این نسخه از بازی را تایید کرده و تنها با قیمت 60 دلار هر چهار بسته الحاقی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. دقیقا همانطور که سایت آمازون تاریخ عرضه این نسخه را لو داده بود، از الان می‌توان نسخه Revolution را خریداری کرد.

EA چهار بسته الحاقی برای بازی Battlefield 1 در نظر گرفته و تنها یکی از آن‌ها با نام They Shall Not Pass، منتشر شده است. بسته الحاقی They Shall Not Pass ارتش فرانسه و 4 نقشه جدید که در این کشور جریان دارند را به بازی اضافه کرده است. دومین بسته In the Name of the Tsar، سومین Turning Tides و چهارمین Apocalypse نام دارند که تاریخ انتشار هیچ‌کدامشان مشخص نشده است. البته از آنجایی که این بازی در جنگ جهانی اول جریان دارد انتظار می‌رود این سه بسته الحاقی نیز در همان دوره جریان داشته باشند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *