اما واتسون جایگزین اما استون در فیلم زنان کوچک می‌شود

گرتا گرویگ، کارگردان جوانی که توانسته در سال‌های اخیر با فیلم‌هایی مثل لیدی برد به موفقیت برسد، به زودی کارگردانی فیلم سینمایی «زنان کوچک» (Little Women) را شروع خواهد کرد. فیلمی که قرار بود اما استون هم در آن ایفای نقش کند، ولی به گزارش Variety این بازیگر از حضور در فیلم کناره‌گیری کرده و اما واتسون جایگزین او خواهد شد. هنوز علت انصراف این بازیگر برنده اسکار از فیلم زنان کوچک مشخص نیست ولی از آنجایی که فیلمبرداری این اثر برای ماه بعد برنامه‌ریزی شده، سازندگان آن به سرعت به فکر بازیگر دیگری برای ایفای نقش مگ مارچ افتادند و اما واتسون انتخاب شد.

سایر بازیگران فیلم عبارت‌اند از سیرشا رونان (لیدی برد و ماری، ملکه اسکاتلند) در نقش جو مارچ، تیموتی شلمی (مرا با نامت صدا کن و پسر زیبا) در نقش لاری لارنس، فلورنس پیو (سقوط) در نقش امی مارچ، لورا درن (پارک ژوراسیک وتویین پیکس) و جیمز نورتون (مرگ‌بازان).

فیلم زنان کوچک بر اساس رمان کلاسیکی نوشته لوییزا می الکات ساخته می‌شود و داستان آن به ماجراهای خواهران مارچ به نام‌های امی، جو، بت و مگ در دوران پس از جنگ‌های داخلی آمریکا می‌پردازد. این کتاب تا امروز بارها مورد اقتباس قرار گرفته و آثار متعددی بر اساس آن ساخته شده، از جمله مینی‌سری BBC که سال گذشته با بازی مایا هاوک، کاترین نیوتن، دیلان بیکر و ویلا فیتزجرالد پخش شد. برای ما ایرانی‌ها هم معروف‌ترین اثر اقتباسی از این کتاب به سریال انیمیشنی برمی‌گردد که سال‌ها قبل از تلویزیون پخش شده بود.

گرتا گرویگ علاوه بر کارگردانی زنان کوچک، فیلمنامه آن را هم نوشته، تهیه‌کنندگان آن امی پاسکال و دنیس دی نووی هستند و آندره جیانتی هم تولید آن را برای کمپانی کلمبیا پیکچرز برعهده دارد. فیلمی که توسط این کمپانی زیر نظر سونیدر کریسمس ۲۰۱۹ خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از ComingSoon

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *