امبر هرد از قدرت ها و نقش مِرا در فیلم Aquaman می گوید

امبر هرد به تازگی صحبتی داشته درباره شخصیت خودش در فیلم ابرقهرمانی Aquaman (آکوامن)، مِرا که طی آن به قدرت های این شخصیت و نقشش در فیلم اشاره هایی کرده است، این صحبت ها به ما اطلاعات تازه ای از همسر آرتور کری می دهد. ما در فیلم Justice League (لیگ عدالت) موفق شدیم تا نگاهی اجمالی به وی داشته باشیم، اما حالا بزودی در اولین فیلم انفرادی آکوامن که وقایع آن در ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ (DCEU) اتفاق می افتد، می توانیم نگاهی دقیق و کامل به مِرا داشته باشیم.

هرد نخستین بار بواسطه فیلم Justice League زک اسنایدر پا به دنیای سینمایی ﺩﯼﺳﯽ گذاشت و همانجا بود که ما با مِرا آشنا شدیم. این شخصیت توسط جک میلر و ﻧﯿﮏ ﮐﺎﺭﺩﯼ خلق شد و نخستین بار در سال ۱۹۶۳ پا به دنیای کمیک های ﺩﯼﺳﯽ گذاشت. در ایران کمیک بوک ها زیاد طرفدار ندارند، اما کمیک هایی مثل بتمن و اسپایدرمن خیلی مورد توجـه قرار می گیرند، ولی مِرا جزو شخصیت های کمیکی پرطرفدار نیست پس بسیاری از ما قطعا اطلاعات زیادی از ریشه های او نداریم، اما فیلم Aquaman به ما این فرصت را می دهد تا وی را بخوبی بشناسیم.

امبر هرد طی مصاحبه با وبسایت JoBlo در پشت صحنه فیلم سینمایی Aquaman به قدرت های شخصیت مِرا اشاره کرد. او از قدرت های مختلف این شخصیت یاد نمود، شامل قدرت دستکاری مایعات و توانایی کنترل آب. از صحبت های خانم هرد ما متوجه شدیم که بسیاری از قدرت های نسخه کمیک بوکی او برای خلق نسخه سینمایی هم مورد استفاده قرار گرفته است. هرد گفت: “پس من آب را کنترل می کنم. قدرت مِرا، بیشتر از تنها یک پرنسس جنگجو بودن در آتلانتیس است، او قدرت کنترل آب را دارد، یک قدرت که خودتان خواهید دید خیلی مفید است. نه تنها در این صحنه، بلکه در سراسر ماموریت از آن استفاده می شود، در تمام سفرشان. او به توانایی دستکاری مایعات به عنوان نوعی نجات دهنده جهان اتکا می کند.

از کمیک های آکوامن می دانیم که مِرا دارای توانایی‌های مشترک میان نژاد زیبیلیان‌ها، اما در مقیاس بیشتری است، (به ویژه کنترل نمودن آب). او با افزایش چگالی آب، قادر به کنترل و خلق سازه در طیف گسترده‌ای است. او قادر به خلق اشیاء با آب سخت و تغییر آن به شکل‌های دلخواه خود است. او اغلب از این توانایی برای ساخت موشک‌هایی از جنس آب استفاده می‌کند که آن‌ها را به سمت هدف خود پرتاب می‌کند. مرا قادر به سفر بین جهان مادریش بُعد آکوآ و قلمرو زمین است. او دارای مهارت دورآگاهی اما در طبقات پایین و جزئی می‌باشد، که به او اجازه برقراری ارتباط با دیگر موجودات آتلانتیس را می‌دهد. بدن مرا دارای قدرت و دوامی به مراتب بیشتر از یک انسان معمولی است به طور مثال به او اجازه بقا در اعماق اقیانوس‌ها را می‌دهد، او قادر به از میان برداشتن موانع فلزی است و به راحتی می‌تواند با یک پرش صدها یارد را هم بر روی خشکی یا آب طی کند. او به اندازه‌ای می‌تواند بلند جهش کند که به نظر می‌رسد در حال پرواز است.

مِرا تمام طول زندگی خود در زیر آب به سر برده است و به همین دلیل شناگری فوق ماهر محسوب می‌شود و همچنین قادر به تنفس در زیر آب است. او همچنین توسط پدرش برای مبارزات تن‌به‌تن آموزش دیده است. از مشخصات دیگر او زره‌ای سبز رنگ است که با پوشیدن آن تقریباً تمام بدنش را فرا می‌گیرد که باعث افزایش دوام او در سطح ضد گلوله می‌شود!!

از ستارگان اصلی فیلم سینمایی Aquaman می توانیم به جیسون موموآ، ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ ﻭﯾﻠﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺍُﻭﺭﻡ ﻣﺎﺭﯾﻮﺱ (ﺍﻭﺷﻦ ﻣﺴﺘﺮ)، ﻭﯾﻠﻢ ﺩﻓﻮ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﯿﻮﺩﯾﺲ ﻭﻟﮑﻮ، ﯾﺤﯿﯽ ﻋﺒﺪﺍﻟﻤﺘﯿﻦ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺩﯾﻮﯾﺪ ﻫﺎﯾﺪ (ﺑﻠﮏ ﻣﺎﻧﺘﺎ)، ﺗﻤﻮﺭﺍ ﻣﻮﺭﯾﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺗﻮﻣﺎﺱ ﮐﺮﯼ، ﺩﻭﻟﻒ ﻻﻧﺪﮔﺮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﺮﺋﻮﺱ، ﻧﯿﮑﻮﻝ ﮐﯿﺪﻣﻦ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺁﺗﻼﻧﺎ مادر آرتور و ﻣﺎﯾﮑﻞ ﺑﯿﭻ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺟﺲ ﮐﯿﻦ اشاره کنیم. اکـران این فیلم قرار است از ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۳۰ آذر ماه آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *