انتشار اولین تریلر فیلم ترسناک جدید کارگردان دکتر استرنج

یونیورسال اولین تریلر رسمی فیلم The Black Phone به کارگردانی اسکات دریکسون و با بازی ایتن هاوک را منتشر کرد که وعده یک فیلم ترسناک جذاب را می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم The Black Phone منتشر شده است. در طول اولین تریلر این فیلم ترسناک که توسط بلوم‌هاوس و یونیورسال تولید و اخیرا در جشنواره فیلم Fantastic Fest پخش شده، شاهد تصاویری از اتفاقات آن هستیم که ایتن هاوک نقش یک قاتل زنجیره‌ای به‌نام The Grabber را بر عهده دارد. در طول تریلر بیشتر با اتفاقات فیلم آشنا می‌شویم و این تریلر نوید یک فیلم ترسناک جذاب را به طرفداران می‌دهد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Black Phone را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم The Black Phone داستان فینی شاو را دنبال می‌کند که جدیدترین قربانی یک قاتل زنجیره‌ای است. آدم‌ربایی او را در یک زیرزمین حبس کرده که با خون ۵ کودک دزدیده شده قبلی پوشیده شده و او ششمین قربانی این قاتل زنجیره‌ای است. فینی شاو در سلول زیرزمینی پنهان خود یک تلفن عتیقه دارد که از مدت‌ها پیش قطع است، اما به‌هرشکل هر شب مردگان به آن زنگ می‌زنند. همچنین در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم تلفن سیاه را شاهد باشید:

ایتن هاوک در اولین پوستر فیلم The Black Phone

وظیفه کارگردانی فیلم The Black Phone بر عهده اسکات دریکسون، کارگردان آثاری چون فیلم The Exorcism of Emily Rose، فیلم Sinister، فیلم Deliver Us from Evil و فیلم Doctor Strange، بوده است. علاوه‌بر کارگردانی، دریکسون به‌همراه رابرت سی کارگیل وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را که اقتباسی از رمان تلفن سیاه اثر جو هیل است، بر عهده داشته است. ایتن هاوک، میسون تیمز، مدلین مک‌گراو، جرمی دیویس و جیمز رانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Black Phone حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Black Phone قرار است در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۲ (۱۵ بهمن امسال) اکران شود. دریکسون پس از اینکه از سمت کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness کناره‌گیری کرد، به ساخت فیلم‌های ترسناک مستقل بازگشت و فیلم The Black Phone را کارگردانی کرده است. همچنین اخیرا فیلم تلفن سیاه برای منتقدان نمایش داده شده است و این فیلم ترسناک توانسته نقدهای بسیار مثبتی را از منتقدان دریافت کند.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *