انتشار تریلر نهایی و بسیار خشن فیلم Halloween Kills

یونیورسال تریلر جدید و نهایی فیلم Halloween Kills را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات این فیلم ترسناک هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Halloween Kills منتشر شده است. در این تریلر که تریلر نهایی فیلم Halloween 2 است، شاهد تلاش افراد محلی برای مقابله با مایکل مایرز هستیم که توانسته از آتش فرار کند و حالا به سراغ افراد محلی دیگر رفته است. همچنین پلیس به‌دنبال یافتن مایکل مایرز است و در طول تریلر به خانه کودکی او می‌رویم. در ادامه لوری استرود تلاش می‌کند تا ماسک مایکل مایرز را از روی صورتش بردارد. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Halloween Kills را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم هالووین در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. این فیلم ترسناک درنهایت موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار که شامل ۱۵۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کند. نسخه ۲۰۱۸ فیلم Halloween ادامه مستقیم قسمت اصلی است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد و داستان مابقی قسمت‌ها را نادیده گرفت. فیلم Halloween 2 نیز دنباله قسمت جدید فیلم هالووین است که قرار است دارای یک دنباله دیگر نیز باشد که فیلم Halloween 3 سال آینده اکران خواهد شد.

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی در نقش نیک کسل/مایکل مایرز، جودی گریر، اندی متیچاک، آنتونی مایکل هال، کایل ریچاردز، رابرت لانگ‌استریت، نانسی استفانز، چارلز سایفرس و عمر درسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Kills حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین دیوید گوردون گرین برای کارگردانی و دنی مک‌براید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween Kills و فیلم Halloween Ends بازگشته‌اند.

فیلم Halloween Kills قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) به‌صورت همزمان در سالن‌های سینما و سرویس استریم پیکاک که به یونیورسال و NBC تعلق دارد، اکران شود. دنباله فیلم Halloween تاکنون نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است. فیلم Halloween Ends برای اکران در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۲ مهر ۱۴۰۱)‌ برنامه‌ریزی شده است.
تانی کال

زومجی

  • نقد فیلم هالووین می کشد (Halloween Kills)

    نقد فیلم هالووین می کشد (Halloween Kills)

    فیلم Halloween Kills یا هالووین می کشد، جدیدترین فیلم از این مجموعه به کارگردانی دیوید گور…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *