انتشار تیزر و تصویر جدید فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون

برادران وارنر تیزر جدیدی از فیلم The Batman را منتشر کرد که خبر از انتشار جدید فیلم در روز شنبه هفته آینده می‌دهد. همچنین تصویر جدیدی از فیلم بتمن نیز منتشر شده است.

رویداد DC FanDome سال ۲۰۲۱ قرار است در ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه هفته آینده، ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار شود و در طول این رویداد قرار است شاهد پخش تریلر جدید فیلم The Batman باشیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر و تصویر جدیدی از فیلم جدید بتمن منتشر شده است. برادران وارنر امروز تیزر کوتاهی از فیلم Batman را منتشر کرد که حاوی تصویر رسمی نیست و درواقع تنها بتمن با بازی رابرت پتینسون در مورد معنای بت‌سینگل صحبت می‌کند و می‌گوید که درواقع یک اخطار است. در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تریلر کامل و جدید فیلم The Batman در روز شنبه هفته آینده پخش خواهد شد. همچنین مت ریوز، کارگردان فیلم Batman تصویر جدیدی از فیلم جدید و فوق‌العاده مورد انتظار دنیای دی سی را منتشر کرده که در آن بتمن در حال تماشا شهر گاتهام است. این تصویر درواقع از تریلر فیلم گرفته شده و در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر نیز باشید:

بتمن با بازی رابرت پتینسون در حال تماشا شهر گاتهام در فیلم The Batman

رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر تریلر جدید فیلم بتمن، فیلم‌های دیگر DC که شامل فیلم Black Adam، فیلم The Flash، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom و فیلم Shazam! Fury of the Gods می‌شوند قرار است در رویداد امسال نیز حضور داشته باشند که قابل انتظار است اطلاعات بیشتری از این فیلم‌ها یا حتی تصاویری از آن‌ها منتشر شود.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *