انتشار دومین تریلر انیمه جدید بلید رانر تا اعلام تاریخ پخش

دومین تریلر از انیمه Blade Runner: Black Lotus در جریان کامیک کان نیویورک امسال به‌همراه تاریخ انتشار آن نمایش داده شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه Crunchyroll و Adult Swim دومین تریلر انیمه Blade Runner: Black Lotus را در جریان کامیک کان نیویورک امسال منتشر کردند. در این تریلر اطلاعات بیشتری در مورد داستان و کارکتر‌ها به‌اشتراک گذاشته شد. همچنین در پایان دومین تریلر انیمه Blade Runner متوجه شدیم که پخش انیمه جدید بلید رانر از تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) آغاز خواهد شد.

کاراکتر ال در انیمه Black Lotus

تماشای تریلر در یوتیوب

در تریلر جدید انیمه Blade Runner: Black Lotus، خیابان‌های لس آنجلس به‌نمایش کشیده می‌شود که ساختمان‌های آن با تابلو‌های نئونی و تبلیغات‌های بزرگ پر شده‌ است. همچنین ماشین‌های پرنده قرن ۲۱ را می‌بینیم که در دنیای Blade Runner با آن‌ها آشنا هستیم. علاوه‌براین، در دومین تریلر صدای شرورانه برایان کاکس را در نقش نیاندر والاس سینیور می‌شنویم. نیاندر والاس سینیور پدر نیاندر والاس جونیور است که در فیلم Blade Runner 2049 جرد لتو نقش او را بازی کرده بود. نیاندر والاس جونیور در انیمه Black Lutos نیز حضور دارد ولی اینبار وس بنتلی به این کاراکتر جان می‌بخشد.

اما مهم‌ترین بخش تریلر، نمایش زندگی عجیب و استعداد غیر عادی ال (Elle) است که صداگذاری آن را جسیکا هنویک برعهده دارد. ال یک رپلیکانت است و او را برای انجام هدفی خاص ساخته‌اند. در تریلر شاهد مبارزات ال، دیدن خواب و انجام تست Voight-Kampff هستیم که قسم می‌خورد همه آن‌ها را می‌کشد. هنوز مشخص نیست که منظور ال از آن‌ها، چه‌کسانی است. انیمه Blade Runner: Black Lutos قرار است در ۱۳ قسمت تولید شود.

کارگردانی انیمه بلید رانر را به‌طور مشترک شینجی آرامکی (کارگردان Appleseed) و کنجی کامیاما (کارگردان Ghost in the Shell: Stand Alone Complex) انجام می‌دهند. مسئولیت ساخت انیمه را استودیوی Sola Digital Arts، سازنده Ultraman 2019 بر عهده دارد و شرکت Alcon Entertainment کار تهیه آن را انجام می‌دهد. درهمین حال شینیچیرو واتانابه، کارگردان افسانه‌ای مجموعه‌های Cowboy Bebop ،Samurai Champloo و Carole & Tuesday، به‌عنوان تهیه‌کننده بخش طراحی روی این مجموعه کار می‌کند.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *