کمپانی یونیورسال و استودیو دریم‌ورکز انیمیشن ساخت انیمیشن Trolls 2 برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) را رسما تایید و اعلام کردند. این دو کمپانی همچنین تایید کردند که جاستین تیمبرلیک و آنا کندریک برای صداپیشگی دو شخصیت پاپی و برانچ در دنباله انیمیشن ترول‌ها (Trolls) باز خواهند گشت. با این حال، هنوز مشخص نیست که تیمبرلیک در ساخت موسیقی انیمیشن Trolls 2 نیز نقش خواهد داشت یا خیر، اما انتظار می‌روند مانند قسمت اول، ساخت موسیقی متن دنباله این انیمیشن موزیکال را بر عهده داشته باشد. آهنگ Can’t Stop the Feeling که تیمبرلیک برای انیمیشن Trolls خوانده بود، نامزد دریافت جایزه اسکار شد و او در حاشیه مراسم اسکار امسال این آهنگ را به صورت زنده اجرا کرد.

مسئولیت انتشار انیمیشن Trolls بر عهده کمپانی فاکس قرن بیستم بوده است، اما با توجه به فروخته شدن استودیو دریم‌ورکز انیمیشن به کمپانی کام‌کست، که ان‌بی‌سی یونیورسال زیر مجموعه‌ی آن است، کمپانی یونیورسال مسئولیت انتشار انیمیشن Trolls 2 را بر عهده خواهد داشت. قرارداد فاکس قرن بیستم با استودیو دریم‌ورکز انیمیشن تا پایان سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد و دو انیمیشن بچه رئیس (The Boss Baby) و Captain Underpants: The First Epic Movie، آخرین انیمیشن‌های دریم‌ورکز انیمیشن خواهند بود که توسط فاکس قرن بیستم در طی سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر خواهند شد. همچنین دریم‌ورکز انیمیشن نخستین تصویر انیمیشن Trolls 2 را نیز منتشر کرده است که شما می‌توانید در ادامه این تصویر را مشاهده کنید:

Trolls 2

کارگردانی انیمیشن Trolls بر عهده مایک میچل و والت درون بوده است و اریکا ریوینوجا نیز بر روی فیلمنامه این انیمیشن کار کرده است. انیمیشن Trolls با بودجه‌ای معادل ۱۲۰ میلیون دلار تولید و در نوامبر ۲۰۱۶ به روی پرده رفت. این انیمیشن در زمان اکرانش موفق شد ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. جیسون شوارتزمن، آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، گوئن استفانی، زویی دشانل، کریستوفر مینتز-پلاسه، جفری تامبر، کریستین برنسکی، جیمز کوردن، راسل برند، آیکان پاپ، کونال نایر، ران فانچز و گلوزل از جمله بازیگرانی بودن که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Trolls حضور داشتند.

Zoomg

  • دانلود موسیقی متن انیمیشن Trolls

    دانلود موسیقی متن انیمیشن Trolls ( ترول‌ها ) ژانر : Score سال تولید : 2016 فرمت : MP3 کیفی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *