اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی 3 منتشر شد

سرانجام سونی و مارول اولین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home را منتشر کردند که می‌تواند باعث هیجان طرفداران مرد عنکبوتی شود.

روز گذشته بود که اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home فاش شد که البته کیفیت بالایی نداشت و همچنین ظاهرا دارای جلوه‌های ویژه هم نبود. بااین‌حال، بسیاری منتظر پخش اولین تریلر این فیلم مورد انتظار در کنفرانس سونی در سینماکان بودند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Spider-Man 3 منتشر شده است. این تیزر تریلر درواقع همان تریلر فاش شده این فیلم است که در ابتدا شاهد عواقب اتفاقات پایانی فیلم Spider-Man: Far From Home هستیم.

حالا هویت پیتر پارکر فاش شده و او متهم به قتل میستریو است، اما او حالا از دکتر استرنج کمک می‌خواهد تا همه فراموش کنند که پیتر پارکر همان مرد عنکبوتی است که ارجاعی به دنیای کمیک پس از حوادث کمیک Civil War دارد. بااین‌حال، این موضوع باعث ایجاد مشکلات جدید و بزرگ‌تری می‌شود و ظاهرا باعث به‌وجود آمدن مولتی‌ورس خواهد شد و در حال حاضر ارتباط مولتی‌ورس در فیلم Spider-Man: No Way Home با سریال Loki مشخص نیست. در هر حال دکتر استرنج حالا با اسپایدرمن مبارزه می‌کند که تصاویر جذابی را شاهد هستیم که در بخشی ارجاع به فیلم Doctor Strange دارد.

پس از مبارزه دکتر استرنج با اسپایدرمن روی قطار، در ادامه به شخصیت‌های شرور فیلم مثل الکترو و ظاهرا لیزارد و سندمن و پس از آن به گرین گابلین اشاره می‌شود. اما شاید مهمترین صحنه اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home، ورود بسیار جذاب دکتر اختاپوس باشد که پس از بالا آمدنش به پیتر سلام کرد. اگرچه در این تریلر شاهد حضور ویلم دفو یا توبی مگوایر و اندرو گارفیلد نبودیم، اما صحنه ورود دکتر اختاپوس، واقعی بودن شایعات را قوت می‌بخشد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *