اولین پوسترها از فیلم Black Widow و سریال‌ WandaVision

اگرچه استودیوی مارول فیلم‌ها و سریال‌های فاز چهارم خود معرفی کرده اما همچنان سعی می‌کند اطلاعاتی از پروژه‌ها فاش نکند چرا که تا زمان پخش آن‌ها مدت زیادی باقی مانده است. بخش‌هایی از این فیلم‌ها برای حاضرین در نمایشگاه‌های کامیک-کان سن دیه‌گو و D23 دیزنی به نمایش درآمده اما سایر هواداران تا شب گذشته که اولین پوستر «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow)، و سریال «وانداویژن» (WandaVision) منتشر شد، آنقدر خوش‌اقبال نبودند.

اولین پوستر «بیوه‌ی سیاه» شب گذشته توسط «اندی پارک» مدیر بخش توسعه‌ی جلوه‌‌های ویژه مارل رونمایی شد. «ناتاشا رومانوف» در مرکز پوستر قرار دارد و شخصیت شرور «تسک‌مستر»، قهرمان جدید «رد گاردین» با بازی «دیوید هاربر»، «مالینا» با بازی «ریچل وایس» و شخصیت «یلنا بلووا» با بازی «فلورنس پیو» در اطراف او به چشم می‌خورند.

black-widow

«کوین فایگی» در زمان اکران «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در مصاحبه با io9 گفته بود که فلش‌بک‌های این فیلم می‌تواند دنیایی از احتمالات را بگشاید که هواداران هنگام تماشای «انتقام‌جویان: آخر بازی» تصور نمی‌کردند ممکن باشد: «دنباله‌هایی وجود دارند که اطلاعات اندکی ارائه می‌دهند و یا به پرسش‌هایی پاسخ می‌دهند که لزوماً به ذهن مخاطب نیامده‌اند. اما دنباله‌هایی هم وجود دارند که انواع چیزهایی را به اطلاع بیننده می‌رسانند که هرگز نمی‌دانسته است. سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» بهترین نمونه‌ی پیش‌درآمدهاست که تقریباً جدا از «برکینگ بد» وجود پیدا می‌کند زیرا شما را از مسائل بسیاری مطلع می‌سازد که شما تاکنون نمی‌دانسته‌اید.»

یکشنبه شب در مراسم D23 از اولین تصویر رسمی سریال «وانداویژن» هم رونمایی شد. این پوستر یادآور «شوی دیک ون دایک» در دهه‌ی ۱۹۶۰ است. داستان سریال قرار است بافیلم «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» پیوند داشته باشد و «الیزابت اولسن» بازیگر نقش «اسکارلت ویچ» در آن فیلم در کنار «بندیکت کامبربچ» ظاهر شود. اما پیش از آن بار دیگر با «ویژن»‌ دیدار می‌کند که در فیلم «جنگ بی‌نهایت» به شکل ظالمانه‌ای توسط «تانوس» کشته شد.

به نظر می‌رسد که «وانداویژن» وسعت قدرت‌های «واندا ماکسیموف» را شرح خواهد داد، چرا که او قدرت نابودی یکی از سنگ‌های بی‌نهایت را داشت و موفق شد «تانوس» را در نبرد تن به تن شکست دهد، تا اینکه «تایتان دیوانه» با سفینه‌ی فضایی عظیم خود به رویش «باران آتش» ریخت. با این حال، «وانداویژن» گاهی سیت‌کام و گاهی یک فیلم در دنیای سینمایی مارول توصیف شده که توانایی‌های «اسکارلت ویچ» را توضیح می‌دهد. «جک شیفر» شورانر سریال «وانداویژن» پیش‌تر وعده داده بود که بودجه‌ی سریال‌های دیزنی+ به اندازه‌ی فیلم‌های پرخرج است، بنابراین باید فیلم‌هایی طولانی درنظر آورده شوند.

«بیوه‌ی سیاه» در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ اکران و سریال‌ «وانداویژن» پاییز ۲۰۲۰ از دیزنی+ پخش می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *