اپلیکیشن ویز دوباره رفع فیلتر شد

اپلیکیشن مسیریاب ویز پیش از این براساس دستورات مقامات قضایی کشور، فیلتر شده بود و امکان استفاده از آن در کشور وجود نداشت اما اکنون اخباری در مورد رفع فیلتر ویز منتشر شده است.

بنابر گزارش کاربران اینترنت این اپلیکیش هم اکنون بر روی اینترنت ثابت و سیار بدون هیچگونه محدودیتی در دسترس است و امکان استفاده از آن برای تمامی افراد فراهم شده است.

علت فیلتر اپلیکیشن مسیریاب ویز

پیش از این علت فیلتر اپلیکیشن مسیریاب ویز، اسرائیلی بودن شرکت سازنده آن اعلام شده بود و تصمیم گرفته شد تا دسترسی سازنده به اطلاعات مسیرهای رفت و آمد کاربران فیلتر گردد. در ادامه حکم دادستانی باعث شد تا دسترسی سراسری کاربران به ویز قطع گردد و دیگر امکان دسترسی به آن برای کسی مهیا نباشد. اما پس از مدتی برخی کاربران اظهار نمودند که قادرند تا در برخی مواقع بدون محدودیت از این اپلیکیشن استفاده کنند. در ادامه برخی کاربران نیز اعلام نمودند که همچنان امکان استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز  را ندارند.

لازم به ذکر است که پیش از این تاکسی‌های اینترنتی مانند تپسی و اسنپ نیز از این مسیریاب استفاده می‌کردند که این اپلیکیشن برای آنها نیز فیلتر شد و دیگر هیچ کدام از رانندگان امکان استفاده از آن را نداشتند.

علت رفع فیلتر ویز

تا این لحظه اطلاعات دقیقی در مورد علت رفع فیلتر ویز در دسترس قرار نگرفته است. لازم به ذکر است که ویز اخیرا آپدیتی منتشر کرده است اما مشخص نیست علت دسترسی سراسری دوباره به این اپلیکیشن مسیریاب به دلیل تغییرات فنی این نرم افزار است یا خیر!

تانی کال

تکراتو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *