اپلیکیشن YouTube Go تاکنون بیش از 10 میلیون بار دانلود خورده است

سرویس YouTube Go همین ماه سپتامبر گذشته بود که پس از حدود یکسال از حالت آزمایشی خارج شد و به طور رسمی در فروشگاه گوگل پلی عرضه شد. YouTube Go در سراسر جهان هنوز عرضه نشده است و هنوز هم در بسیاری از کشورها قابل دانلود نمی باشد. اما با این حال میزان دانلود YouTube Go نشان از علاقه مندی و جذب عالی کاربران این برنامه می دهد.

با همه این اوصاف، برنامه YouTube Go تا کنون میزان ۱۰ میلیون بار دانلود را در فرئشگاه گوگل پلی تجربه کرده است. این آمار به توجه به زمان انتشار رسمی و دسترسی محدود برنامه برای بسیاری از کاربران جهان، پیشرفت عالی محسوب می شود.

YouTube Go نسخه سبک تری از برنامه رسمی یوتیوب می باشد که کرابران را قادر می سازد بتوانند فیلم ها را حتی در زمانی که اینترنت محدود و کندی دارند مشاهده نمایند و بتوانند انتخاب نمایند که کدام ویدئو را می خواهند مشاهده کنند و کدام را دانلود نمایند.

یک ویژگی جدید نیز با عنوان پیش نمایش ویدئویی در این سرویس پیاده سازی شده است. به علاوه آن کاربران می توانند کیفیتی ویدئویی که می خواهند را تعیین نمایند و در هنگام تماشای ویدئوی های دلخواه در یوتیوب، داده های آن را ذخیره نمایند. با توجه به میزان دانلود YouTube Go می توان انتظار داشت که ویژگی های جدید نیز به زودی به این برنامه اضافه شوند.

نرم افزار YouTube Go این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند داده های خودشان را کنارل نمایند و قبل از تماشای ویدئو موردعلاقه پیش نمایشی از آن را مشاهده نمایند. در واقع شما میزان حجم دلخواه که می خواهید از ویدئو تماشا نمایید را تعیین می کنید و می توانید با این قابلیت میزان مصرف اینترنت خود را تنظیم نمایید. امکان اشتراک گذاری سریع فیلم ها نیز امکان پذیر خواهد بود. سریع بودن برنامه و کنترل مصرف اینترنت از بهترین ویژگی این برنامه می باشد که برای کاربرانی که از محدودیت مصرف اینترنت برخوردارند می تواند عالی باشد. میزان دانلود YouTube Go نیز همین موضوع را اثبات می کند.

تانی کال

آی تک

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • YouTube Go

    عرضه نسخه نهایی YouTube Go

    عرضه نسخه نهایی YouTube Go می‌دانستیم که گوگل مشغول کار روی نسخه‌ای سبک از اپ یوتیوب برای …
  • تماشای آفلاین ویدیو های YouTube با YouTube Go

    در ماه سپتامبر گوگل قول اپلیکیشن YouTube Go را به ما داد که امکان دانلود ویدیو ها و مشاهده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *