براساس گزارش‌‌های جدید، اپل در حال کار بر روی یک اپل واچ جدید است که نیازی به آیفون ندارد! این اپل واچ بدون نیاز به آیفون بطور مستقیم به شبکه‌های موبایل LTE متصل خواهد شد و این شرکت در حال مذاکره با اپراتورهای ایالات متحده و اروپا برای ارائه این گجت جدید در اواخر امسال است.

مودم اپل واچ بدون نیاز به آیفون توسط اینتل ساخته خواهد شد!

اپل واچ در سال 2015 معرفی شد اما هنوز هم آمار فروش دقیقی از آن در دسترس نیست. تیم کوک، مدیر عامل اپل در گفتگوی اخیر خود با سرمایه گذاران گفت: ساعت هوشمند کمپانی او، پُرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان است!

اپل واچ بدون نیاز به آیفون

اما با توجه به تحلیل‌های اخیر Intel modem، اپل در زمینه پوشیدنی‌ها از فیت بیت و شیائومی عقب مانده ولی همچنان اپل یک کالای لوکس در بازار به حساب می‌آید و این کمپانی بر روی اهداف تناسب اندام تمرکز کرده است.

استفاده از اپل واچ بدون نیاز به آیفون طیف وسیعی از قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، امکان دانلود کردن آهنگ بدون نیاز به آیفون و در حال حرکت یکی از این کاربردهای جالب است.

Carolina Milanesi، تحیلیلگر فناوری در Creative Strategies گفت: اپل بوضوح برنامه‌های بزرگی برای بخش بهداشت و سلامت و خانه‌های متصل هوشمند دارد. اتصال مستقیم به شبکه امکان به اشتراک گذاری سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر داده‌ها را فراهم می‌کند.

اپل واچ بدون نیاز به آیفون

با این حال نگرانی‌هایی در مورد عمر باتری اپل واچ وجود دارد. در حال حاضر اکثر محاسبات انجام شده بر روی اپل واچ از طریق جفت شدن با آیفون انجام می‌گیرد.

به گزارش بلومبرگ، مودم اپل واچ جدید توسط اینتل تولید خواهد شد. گجت جدید اپل چندین سال پس از عرضه اسمارت واچ‌های متصل به شبکه مشابه توسط ال جی و سامسونگ عرضه خواهد شد اما این محصولات محبوبیت کافی را بدست نیاوردند و به یک جریان اصلی تبدیل نشدند.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *