«اکتاویا اسپنسر» و «ملیسا مک‌کارتی» در فیلم ابرقهرمانی نت‌فلیکس

نت‌فلیکس هم وارد بازی فیلم‌های ابرقهرمانی شد و با «ملیسا مک‌کارتی» و «اکتاویا اسپنسر» برای بازی در فیلم «نیروی تندر» (Thunder Force) در حال مذاکره است. این فیلم که پاییز امسال منتشر می‌شود توسط «بن فالکن» نوشته و کارگردانی شده است. اطلاعاتی به صورت رسمی از فیلم در دست نیست اما به گفته‌ی منابع نزدیک به پروژه داستان در مورد کشف نیروهای فراطبیعی توسط دو بازیگر اصلی فیلم است.

اسپنسر اخیراً تهیه‌کنندگی فیلم «کتاب سبز» (Green Book)، بهترین فیلم سال ۲۰۱۸ آکادمی اسکار را برعهده داشته و سال قبل از آن به خاطر بازی در فیلم فانتزی «شکل آب» (The Shape of Water) به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» نامزد اسکار شد. او برای بازی در «هویت‌های پنهان» (Hidden Figures) هم برای کسب این جایزه نامزد بود اما با فیلم‌ «خدمتکار» (The Help) آن را به خانه برده بود. مک‌کارتی هم چند ماه قبل با بازی در فیلم «هرگز مرا خواهی بخشید؟» (Can You Ever Forgive Me) نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر زن شده بود.

این اولین همکاری اسپنسر ۴۶ ساله و مک‌کارتی ۴۸ ساله خواهد بود. مک‌کارتی به زودی در کنار «تیفانی هدیش» و «الیزابت ماس» در درام «آشپزخانه» (The Kitchen) به کارگردانی «آندریا برلاف» و کمدی علمی تخیلی‌ «فراهوش» (Superintelligence) به کارگردانی فالکن در تاریخ ۲۰ دسامبر ظاهر می‌شود، درحالی که اسپنسر فیلم ترسناک «ما» (Ma) را روی پرده دارد و در سریال درام «راستش را بخواهید» (Truth Be Told) برای سرویس «اپل تی‌وی+» جلوی دوربین می‌رود.

«بن فالکن» در فیلم‌های «تمی» (۲۰۱۴)، «رئیس» (۲۰۱۶) و «پایه‌ی میهمانی» (Life of the Party) در سال گذشته با یکدیگر همکاری کرده بودند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *