امروز شرکت اکتیویژن در حواشی نمایشگاه گیمزکام 2017 که هم‌اکنون در حال برگزاری است، تریلر جدیدی از بخش Headquarters بازی Call of Duty: WWII را منتشر کرد که نوید یک گردهمایی بزرگ از بازیکنان مختلف این بازی را می‌دهد.

اگر اخبار و حواشی بازی Call of Duty: WWII را از ابتدا دنیال کرده باشید، حتما در جریان هستید که اکتیوژن با تکیه بر شعار بازگشت به ریشه‌ها، سعی در بازگرداندن پایگاه محبوبیت این مجموعه در میان بازیکنان و طرفداران را داشته و به همین دلیل بخش‌های جدید و نوآوری‌های متعددی را به آخرین ساخته خود اضافه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بخش جدید و تازه وارد Headquarters اشاره کرد.

این حالت جدید که برای اولین بار در نمایشگاه E3 امسال از آن رونمایی شد، فضایی بزرگ را برای گرد هم آمدن بازیکنان مختلف فراهم می‌کند و این اجازه را به آن‌ها می‌دهد که در این محیط به رقابت، انجام دادن ماموریت‌های چند نفره، تمرین‌های مختلف برای ورزیده شدن و قوی‌تر شدن سربازان، گپ و گفتگو و مواردی از این دست بپردازند.

بخش Headquarters که می‌تواند حداکثر 48 بازیکن را در درون خود جای دهد، محل مناسبی برای به رخ کشیدن امکانات و قابلیت‌های سربازان مختلف در مقابل یکدیگر است و از آنجایی که بازیکنان به کرات در بازی‌ها با یکدیگر به کل کل می‌پردازند، می‌توانند در بخش The Pit که در آن دو بازیکن به صورت رو در رو به باهم رقابت می‌کنند، با یکدیگر تسویه حساب کنند.

در انتها لازم است که یادآوری کنیم که بازی Call of Duty: WWII در تاریخ دوازدهم آبان ماه (سوم سپتامبر) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد.

……

دانلود ویدئو

گیم شات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *