ایجاد ای‌میل‎های تعاملی با فریم ورک MJML
طراحی و کدنویسی یک خبرنامه کاری زمان‎بر است و کدنویسی برای تبدیل یک خبرنامه به قالب نیز سخت‎ترین بخش انجام این کار است. در چنین شرایطی است که فریم ورک MJML به کمک شما می‎آید.

فریم ورک  MJMLیکی از بهترین فریم ورک‎های رایگان ای‎میل موجود است که به HTML/CSS خالص کامپایل می‎شود و برای تمام کلاینت‎های ای‎میل کار می‎کند.

یکی از خسته کننده‎ترین کارها در زمان کدنویسی یک خبرنامه طراحی آن برای کار روی تمام پلتفرم‎ها است. انجام این کار برای طراحی تعاملی که برای کار توسط کلاینت‎های موبایل و دسکتاپ مورد نیاز است نیز زحمت را دو چندان می‎کند.

خوشبختانه با فریم ورک MJML شما یک طرح انتزاعی از HTML به دست خواهید آورد که دیگر نیازی به کدنویسی تمام خط‎های آن را نخواهید داشت. یک راهنمای مقدماتی نیز توسط توسعه دهنده ارائه شده است که برای کسانی که در زمینه توسعه ای‎میل تازه کار هستند بسیار مفید است.

ایجاد ای‌میل‎های تعاملی با فریم ورک MJML

شما برای ساخت ستون‎ها و ردیف‎های قالب خود عناصر سفارشی شده‎ای مثل <mj-column> را در اختیار خواهید داشت. شما می‎توانید بر اساس نیاز خود به سرعت متن، دکمه و فضای خالی اضافه کنید. فریم ورک MJML کدهای اختصاصی MJML را به کدهای استاندارد HTML و CSS تبدیل می‎کند. بعد از این مرحله شما می‎توانید خبرنامه خود را آزمايش کنید و ببینید در پلتفرم‎های مختلف چگونه دیده می‎شود.

توجه داشته باشید كه برای بهره‎مندی از حداکثر مزایای MJML شما به مقداری اطلاعات در زمینه توسعه وب نیز نیاز خواهید داشت. هر چند خود این فریم ورک مراحل انجام کار و تبدیل آن به HTML را انجام می‎دهد، اما شما هم باید با نحوه انجام کار کد خود آشنا باشید.

MJML یک فریم ورک منبع باز است که از طریق GitHub نیز می‎توانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین یکویرایشگر مرورگر آنلاین نیز برای ویرایش و کار با کدهای MJML در نظر گرفته شده است که برای استفاده از آن نیازی به دانلود چیزی نخواهید داشت.

تانی کال

شبکه

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • فریم ورک (Framework) چیست ؟

    در مقاله حاضر، ضمن ارایه توضیحاتی درخصوص فریم ورک و کاربردش، توضیح داده می شود که طراحان س…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *