فقط به این خاطر که هوای بیرون بارانی است، به این معنا نیست که شما باید یک بارانی گشاد و غیرجذاب پوشیده و از برخورداری از یک ظاهر شیک و جذاب در این روزها صرف نظر کنید. در این مطلب، ایده‌های خوبی برای برخورداری از یک پوشش ظاهری جذاب مخصوص هوای بارانی به شما ارائه خواهد شد.

ست لباس روزهای بارانی
۱- از یک چکمه بارانی استفاده کنید: دلیلی ندارد که چکمه‌های بارانی لزوما غیر جذاب و گشاد باشند. امروزه چکمه‌های بارانی مدرن، از سبک و مد پوششی جاری تبعیت می‌کنند.
۲- از لایه بندی در پوشش خود استفاده کنید: هنگامی که گزارشگر آب و هوا از احتمال بارش باران خبر می‌دهد، زمان خوبی برای استفاده از لایه جدید پوششی مانند یک کاپشن یا بارانی ترنچ شیک و زیبا به شمار می‌رود.
۳- از یک پوشش مخصوص و جذاب برای فضای خارج از منزل استفاده کنید: این روزها، یکی از مدهای پوششی برجسته، خصوصا در آب و هوای بارانی، انواع کت و بارانی ترنچ است. شکل کلاسیک و کمربند خوش فرم این بارانی‌ها، جذابیت بی نظیری را به ظاهر شما می‌افزایند.
۴- یک چتر شیک و زیبا با خود حمل کنید: به همراه داشتن یک چتر شیک و خاص، می‌تواند جذابیت ظاهر شما را به شکل منحصر به فردی افزایش دهد. خرید یک چتر جذاب و در عین حال محکم و کاربردی، می‌تواند شما را خوش استایل و البته خشک نگاه دارد!

چند ایده برای ست کردن لباس در روزهای بارانی:

یک کت یا بارانی ترنچ را با یک چکمه بارانی ترکیب نمایید

در حالی که شما مطمئنا نمی‌توانید بارش‌های ناگهانی بهاری را متوقف کنید، اما می‌توانید با استفاده از یک کت ترنچ تا حد امکان خشک باقی بمانید. شکل کلاسیک و کمربند خوش فرم این کت، ظاهر جذاب و متناسبی به شما خواهد بخشید. برای تکمیل این پوشش، بهتر است این بارانی را بر روی یک تونیک یا پیراهن دکمه‌ای سفید بلند یا کوتاه پوشیده و در ادامه، سبک ظاهری خود را با چکمه‌های بارانی کامل نمایید.

یک کت یا بارانی ترنچ را با یک چکمه بارانی ترکیب نماییدیک کاپشن بادگیر را بر روی یک پیراهن دکمه‌ای بپوشید

هوای بارانی، به این معنا نیست که پوشش شما باید خسته کننده و غیرجذاب باشد. شما می‌توانید یک کاپشن آنوراک یا بادگیر را بر روی یک پیراهن دکمه‌ای پوشیده، و برای برخورداری از یک ظاهر جذاب و مناسب با آب و هوای بارانی، آن را به راحتی با یک شلوار جین سیاه ساده و مینیمالیستی ترکیب نمایید.

یک کاپشن آنوراک یا بادگیر را بر روی یک پیراهن دکمه‌ای بپوشیدچکمه‌های رنگی را با شلوار جین مدل پاره ترکیب نمایید

شما می‌توانید یک روز ابری و دلگیر را با استفاده از یک رنگ شاد و جسورانه در پوشش خود عوض کنید. برای این کار، کافی است یک شلوار جین مدل پاره را با یک جفت چکمه کوتاه شیک و کاربردی ترکیب نمایید. برای تکمیل این سبک ظاهری، می‌توانید از یک کاپشن سفید و جذاب استفاده کنید.

چکمه‌های رنگی را با شلوار جین مدل پاره ترکیب نمایید

romis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *