ایسوس از گوشی هوشمند ZenFone Live رونمایی کرد. این گوشی در هند با قیمت 9999 روپیه که معادل 154 دلار است، به فروش می‌رسد.

نمایشگر 5 اینچی ZenFone Live از نوع IPS LCD بوده و دارای رزولوشن 1280 در 720 است. پردازنده 4 هسته‌ای گوشی، اسنپدراگون 410 بوده و GPU آن Adreno 306 است. رم گوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است، که با حافظه جانبی microSD می‌توان آن را ارتقا داد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.0 و دوبین سلفی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.2 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. دوربین سلفی دارای فلش LED بوده و اندازه پیکسل آن 1.4 میکرومتر است. گوشی دو سیم‌کارته است و باتری آن 2650 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. سیستم‌عامل گوشی اندروید 6.0 و از رابط کاربری ZenUI ایسوس نسخه 3.0 استفاده می‌کند.

ZenFone Live

ایسوس، ZenFone Live را اولین گوشی پخش زنده در دنیا می‌داند که به طور real-time (زمان واقعی) تصاویر را زیباسازی می‌کند. این یعنی گوشی حالت‌های زیباسازی برای دوربین دارد، که در برنامه‌هایی که شامل پخش زنده هستند مثل اینستاگرام، فیس‌بوک یا یوتیوب فعال می‌شوند و بهبود کیفیت تصویر را در پی دارند.

گوشی دو میکروفون با فناوری MEMS (سیستم‌های میکروالکترومکانیکی) دارد که می‌تواند کیفیت صدا دریافتی را بهبود دهد. کیفیت این میکروفون‌ها در محیط‌های شلوع و نویزی هم بسیار عالی است. این گوشی در رنگ‌های صورتی، طلایی و سیاه ارائه شده است.

آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *