خانه ورزش اخبار ورزش اینیستا: پیروزی در برنابئو نقشی کلیدی در قهرمانی لالیگا خواهد داشت

اینیستا: پیروزی در برنابئو نقشی کلیدی در قهرمانی لالیگا خواهد داشت

0

بارسلونا در حال حاضر با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رتبه دوم جدول حضور دارد و این در حالی است که مادریدی ها یک بازی از حریف خود کمتر انجام داده اند. با این تفاسیر اینیستا اعتقاد دارد بارسا برای اینکه در فصل جاری قهرمان لالیگا شود نیاز به پیروزی در برنابئو دارد:

ما مقابل دپورتیوو لاکرونیا شکست خوردیم و آن ها در خانه مقابل لاس پالماس تساوی کردند، با این وجود برای اینکه برای قهرمانی امیدوار باشیم باید در ورزشگاه برنابئو به پیروزی برسیم.

اینیستا پس از چند دیداری که برای بارسلونا به طور ثابت به میدان نرفته بود بار دیگر در ترکیب این تیم درخشید و نقشی اساسی در پیروزی این تیم مقابل سویا داشت:

لحظات بد این فصل گذشته اند و در حال حاضر بسیار خوشحالم، فصل عجیبی را پشت سر گذاشته ام اما در حال حاضر خوشحالم، امیدوارم در بازی های باقی مانده نیز با این فرم و این شرایط خوب به میدان بروم. بازی پس از وقفه بازی های ملی بسیار دشوار است چرا که ریتم تیمی خود را از دست داده ایم با این وجود به خوبی بازی ها را ادامه داده ایم و در ماه آوریل رقابت های سخت و فشرده ای داریم. در حال حاضر در همه رقابت ها حضور داریم اما اگر آنطور که باید و شاید تلاش نکنیم ممکن است در نهایت هیچ قهرمانی به دست نیاوریم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *