خانه ورزش اخبار ورزش بازگشت امیری به نقش همیشگی

بازگشت امیری به نقش همیشگی

0

بازگشت امیری به نقش همیشگی

پرسپولیس حتی اگر را در یک بازي سرحال نباشد، باز هم بازیکنی را در میدان دارد که می‌تواند با یک حرکت خوب و به موقع برگ برنده را برای تیمش رو کند و از یک امتیاز، سه امتیاز بسازد.

وحید امیری، بازیکنی که مدتی طولانی در ابتدای فصل از روزهای اوجش فاصله گرفته بود و هیچ پاس گلی را به نام خودش ثبت نکرده بود چند هفته‌ای است به همان ستاره همیشگی تبدیل شده است. وحید امیری از هفته چهاردهم، چهار پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. پاس گل‌هایی که اهمیت و حساسیت ویژه‌ای هم برای برانکو و تیمش داشته‌اند.

او در بازی مقابل ذوب‌آهن، صنعت نفت و مشکی‌پوشان چهار پاس گل به همبازیانش داده است. نکته مهم این است که در هر سه مسابقه، پاس گل‌های امیری برای ثبت گل اول بازی بودند که نقش زیادی در برد پرسپولیس داشتند و مثل بازی امروز سه امتیاز ارزشمند را برای آنها به ارمغان آورده‌اند. امیری در بازی مقابل نفت تهران هم که در غیبت منشا در خط حمله به میدان رفت عملکردی فوق‌العاده داشت و اگر اشتباهات داوری نبود با گرفتن پنالتی می‌توانست آمار پاس‌گل‌هایش را بالاتر ببرد. تنها غیبت امیری در هفته‌های اخیر، بازی با فولاد بود که بدون برد سرخپوشان به پایان رسید.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *