بازگشت «جنیفر لارنس» به بازیگری پس از یک سال با پروژه‌ای مرموز برای استودیوی A24

«جنیر لارنس» تصمیم گرفت دوری یکساله‌ی خود از سینما را نه با استودیوهای بزرگ بلکه با بازی در فیلمی مستقل پایان دهد و رسماً به دنیای بازیگری بازگردد. این بازیگر برنده‌ی اسکار باید در فیلمی مرموز برای استودیوی A24 جلوی دوربین برود. این پروژه اولین اثر بلند «لایلا نویگباور»‌ کارگردان تئاتر خواهد بود که اخیراً نمایش (The Waverly Gallery) را در برادوی داشته که تهیه‌کنندگی آن را «الی بوش» و «اسکات رودین» تهیه‌کنندگان فیلم جدید لارنس برعهده گرفته بودند.

همکاری لارنس برای استودیوی A24 افتخار بزرگی است. استودیو امسال فیلم جنجالی «وداع» (Farewell) و «آخرین مرد سیاهپوست سانفرانسیسکو» را در جشنواره‌ی ساندنس به نمایش درآورده و تابستان پیش رو هم «اواسط تابستان» (Midsommar) تازه‌ترین اثر «آری آستر» کارگردان «موروثی» (Hereditary) را روی پرده می‌برد. لارنس دوران بازیگری خود را با «زمستان استخوان‌سوز» (Winter’s Bone) به کارگردانی «دبرا گرانیک» آغاز کرد و نامزدی اسکار را تصاحب کرد. او به خاطر بازی در فیلم «دفترچه‌ی امیدبخش» (Silver Lining’s Playbook) جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر زن را به دست آورد.

لارنس در فوریه سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که مدتی از بازیگری فاصله گرفته و بر فعالیت‌های سیاسی تمرکز خواهد کرد. این تصمیم پس از بازی بدون وقفه در پروژه‌های «مسافران» (Passengers)، «مادر!» (mother!) و «گنجشک سرخ» (Red Sparrow) اتخاذ شد. اگرچه او امسال در فیلم «اکس-من ققنوس تاریکی» (Dark Phoenix) دیده خواهد شد اما فیلمبرداری این پروژه اکتبر سال ۲۰۱۷ به پایان رسیده بود. او از آن زمان تا کنون برای بازی در فیلمی قرارداد امضاء نکرده و این فیلم استودیوی A24 اولین پروژه‌ی او پس از بیش از یک سال است.

دیگر اطلاعات در مورد این پروژه از جمله عنوان فیلم اعلام نشده اما می‌دانیم که «الیزابت سندرز» نگارش فیلمنامه را برعهده دارد و فیلمبرداری از ژوئن آینده در نیو ارلئان آغاز می‌شود. استودیوی A24 اخیراً اقتباس یگری از «مکبث» شکسپیر را به کارگردانی «جوئل کوئن» و بازی «فرانسیس مک‌دورمند» و «دنزل واشینگتن» نیز تأیید کرده بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *