Battlefield: Bad Company 2، بازی تیراندازی محبوب و تحسین شده استودیو دایس، هم‌اکنون با تخفیفی پنجاه درصدی و با قیمت ۱۰ دلار بر روی ایکس‌باکس 360 قابل خرید است و از طرفی شما می‌توانید بسته الحاقی Vietnam (ویتنام) را به صورت رایگان بر روی این پلتفرم دریافت کنید. این بازی بر روی ایکس‌باکس وان نیز از طریق Backward Compatibility قابل انجام است و اگر عضو سرویس EA Access نیز باشید می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای و به صورت رایگان بازی را دریافت و به انجام آن بپردازید.

از طرفی کاربران سرویس Origin بر روی رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند بازی بتلفیلد بد کمپانی ۲ را با قیمت ۱۰ دلار و بسته گسترش دهنده ویتنام را نیز با قیمت ۷.۵۰ دلار خرید کنند. این تخفیف شامل نسخه پلی‌استیشن 3 این اثر نیز می‌شود و شما می‌توانید با قیمت اشاره شده در بالا بازی را دریافت و به انجام آن بپردازید.

بسته الحاقی Vietnam بازی Battlefield: Bad Company 2 شامل چهار نقشه، ۱۵ اسلحه و ۶ وسیله نقلیه است که همگی براساس جنگ‌ ویتنام الگوبرداری شده‌اند. از طرفی این بسته که به رایگان بر روی کنسول‌های ایکس باکس قابل دریافت و انجام است شامل یکسری از موسیقی‌های آن دوره زمانی نیز می‌شود.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *