خانه بازی اخبار بازی Final Fantasy XV Pocket Edition برای گوشی‌های هوشمند معرفی شد – گیمزکام 2017

بازی Final Fantasy XV Pocket Edition برای گوشی‌های هوشمند معرفی شد – گیمزکام 2017

0

امروز در همایش گیمزکام 2017 اتفاقی عجیب افتاد و بازی Final Fantasy XV Pocket Edition که نسخه موبایل بازی Final Fantasy XV است، معرفی شد.

کارگردان بازی Final Fantasy XV «هاجیمه تاباتا» (Hajime Tabata) ساعاتی قبل در حواشی گیمزکام 2017 بازی Final Fantasy XV Pocket Edition را معرفی نمود که کسی واقعاً انتظار آن را نداشت. این بازی در واقع نسخه موبایل بازی Final Fantasy XV است که به طور خاص با گرافیکی همانند کارتون‌ها برای گوشی‌های موبایل طراحی شده است و گرافیک آن با نسخه اصلی فرق زیادی دارد.

بازی Final Fantasy XV Pocket Edition پاییز امسال برای سیستم عامل‌های آی‌او‌اس، اندروید و ویندوز 10 منتشر می‌شود. این بازی داستان کامل بازی Final Fantasy XV را در 10 قسمت دانلودی روایت می‌کند که اولین آن رایگان است. گیم‌پلی بازی با استفاده از قابلیت تاچ گوشی‌ها ساده و آسان است و گرافیک هنری آن به دنبال جذب طرفداران بازی‌های موبایلی است. هرچند که گیم‌پلی بازی ساده شده است اما بسیاری از المان‌های اصلی بازی مانند مبارزه با باس‌ها، مناسبت‌ها و قابلیت احضار در بازی باقی مانده است.

یک سال پس از انتشار کنسولی این بازی، حال شرکت Square Enix به دنبال توسطه دادن بازار خود با پیدا کردن طرفداران جدید است. به این ترتیب نسخه به تازگی معرفی شده این بازی برای پی‌سی بازیکنانی که می‌توانند این بازی را با بالاترین گرافیک تجربه کنند را خوشحال می‌کند و بازی Final Fantasy XV Pocket Edition کسانی را که زیاد به دنبال گرافیک و گیم‌پلی سخت نیستند را درگیر خود می‌کند.

این اولین بار نیست که بازی Final Fantasy XV راهش را به گوشی‌های موبایل باز می‌کند. اسپین‌آف‌های دیگر این بازی با نام‌های A New Empire و King’s Knight هم‌اکنون در برخی مناطق در دسترس‌اند یا بزودی برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شوند.

دانلود تریلر

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *