خانه بازی اخبار بازی NBA 2K17 به پرفروش‌ترین بازی ورزشی شرکت تیک تو تبدیل شد

بازی NBA 2K17 به پرفروش‌ترین بازی ورزشی شرکت تیک تو تبدیل شد

0

شرکت تیک تو اعلام کرد که بازی NBA 2K17 تاکنون 8.5 میلیون نسخه فروش داشته و به پرفروش‌ترین بازی ورزشی این شرکت تبدیل شده است.

در جلسه‌ای که به مناسبت اعلام گزارش مالی 3 ماهه اول سال مالی 2018 شرکت تیک تو برگزار شده بود، «استراوس زلینک» (Strauss Zelnick)، مدیر عامل تیک تو، اعلام کرد که بازی NBA 2K17 به پرفروش‌ترین عنوان ورزشی در تاریخ این شرکت تبدیل شده است. او با ارائه آمار خاطرنشان کرد که این بازی بسکتبالی با 8.5 نیم میلیون نسخه فروش، تمامی رکوردهای عناوین ورزشی گذشته را جا به جا کرده است. لازم به ذکر بوده که محبوبیت این عنوان نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته، 64 درصد افزایش پیدا کرده است.

طبق گفته‌های زلینک، این مجموعه عملکرد بسیار موفقی را از خود به جای گذاشته است و این پتانسیل را دارد تا در سال‌های آینده نیز به موفقیت خود ادامه دهد. استودیوی سازنده این عنوان نیز اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند تا در سال 2018 به پشتیبانی از لیگ‌ها قهرمانی این ورزش در بازی بپردازند. «لینی گولدستن» (Lainie Goldstein)، مدیر مالی تیک تو، در ادامه جلسه اشاره کرد که انتظار می‌رود قسمت بعدی بازی NBA 2K17 از همه لحاظ بهتر و موفق‌تر از گذشته عمل کند.

ناگفته نماند که بازی NBA 2K17 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و پی‌سی در دسترس است و نسخه بعدی این سری آن در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) امسال علاوه‌بر پلتفرم‌های ذکر شده، برای نینتندو سوئیچ نیز منتشر خواهد شد. جالب است بدانید که در زمان انتشار، تنها نسخه دیجیتالی این عنوان برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود و نسخه فیزیکی‌ها آن در تاریخ نامعلومی به بازار راه پیدا می‌کند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *