«بردلی کوپر» در فیلم بیوگرافیکال Bee Gees بازی می‌کند

«بردلی کوپر» برای بازی در نقش «بری گیب» یکی از اعضای گروه موسیقی «بی جیز» در حال مذاکره است. او سال ۲۰۱۸ فیلم با موزیکال «ستاره‌ای متولد شده است» در نقش «جکسون مین» خواننده‌ی کانتری و راک بازی کرده، اما نقش بعدی او انتظارات را بالاتر می‌برد،‌ چرا که برای بازی در نقش «بری گیب» در یک فیلم بیوگرافیکال در حال رایزنی است.

«دیلی میل» گزارش می‌دهد که این بازیگر ۴۵ ساله کوپر در نقش گیتاریست و آهنگساز اصلی گروه «بی جیز»‌ ایفای نقش خواهد کرد. نویسندگی فیلم به «آنتونی مک‌کارتن»‌ سپرده شده که سابقه‌ی نگارش فیلمنامه‌های آثار بیوگرافیکال «نظریه‌ی همه‌ چیز» (The Theory of Everything The Theory of Everything)، «تلخ‌ترین ساعت» (Darkest Hour)، «رپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) و «دو پاپ» (Two Popes) را دارد.

با توجه به اینکه هر چهار بازیگر نقش اول فیلم‌های یاد شده برنده‌ی اسکار بهترین بازیگری شده‌اند، این نقش جذابیت‌هایی ویژه‌ای برای کوپر خواهد داشت. او که تابستان سال ۲۰۱۷ در گلاستونبری برای فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» اجرا کرده، برای بازی در نقش خواننده‌ی کانتری در کنار «لیدی گاگا» نامزد اسکار شد. کارگردان فیلم بیوگرافیکال «بی جیز» هنوز معرفی نشده است.

«سر بری گیب» که اکنون ۷۳ ساله است، در سال ۱۹۵۸ به همراه برادران دوقلوی خود رابین و ماوریس گروه «بی جیز» را تشکیل داد. فیلم سال‌های ابتدایی به شهرت رسیدن گوده در دهه‌ی ۱۹۶۰، مشکلات‌شان با اعتیاد و تبدیل شدنشان به ستاره‌هایی جهانی با آهنگسازی برای فیلم «هیجان شنبه شب» (Saturday Night Fever) با بازی «جان تراولتا» در سال ۱۹۷۷ را به تصویر خواهد کشید. آلبوم موسیقی گروه برای این فیلم همچنان پرفروش‌ترین آلبوم ساخته شده برای یک فیلم است.

«بی جیز» بیش از ۱۲۰ میلیون آلبوم در سراسر دنیا فروختند و قطعات «زنده ماندن» و «عشق‌ات چقدر عمیق است؟» آثاری کلاسیک دانسته می‌شوند. «بری گیب» تنها بازمانده‌ی گروه است و برادران او ماوریس و رابین به ترتیب در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۲ از دنیا رفته‌اند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *