طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو 343 اینداستریز، سازنده بازی Halo Wars 2، در جریان پست هفتگی وبسایت این بازی اعلام کرد که در هفته آینده بروزرسانی بزرگ برای این بازی منتشر خواهد شد که بخشی از محوریت آن‌ها، برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات بازی هستند.

برخی از مشکلات بازیکنان که به تیم سازنده گزارش شده بود، شامل هنگ کردن بازی در صفحه بارگزاری و هنگ کردن بازی در صفحه سیاه اجرای بازی برای کاربران رایانه‌های شخصی می‌شد. همچنین از این پس یک پیام اخطار به هنگام اجرای بازی برای پی‌سی بازهایی که از درایور کارت گرافیک قدیمی استفاده می‌کنند، بر روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد تا متوجه شده و درایور کارت گرافیک خود را بروزرسانی کنند.

در بخش گیم پلی بازی نیز تغییراتی بوجود خواهد آمد و باگ‌های مربوطه به این بخش نظیر حل کردن مشکل هوش مصنوعی کارت‌های شما در حالت Blitz حل خواهند شد. این مشکل سبب می‌شد تا کارت‌ها پس از استفاده شدن و مشاهده، دشمن بی‌توجه بوده و حمله نکنند. از دیگر مشکلات گیم‌پلی این حالت می‌توان به باگ مربوط به XP Boost یونیت‌ها اشاره کرد که بعضا بر روی 4x قرار می‌گرفتند و بازیکنان می‌توانستند به راحتی خود را لول‌آپ کنند.

از طرفی این بروزرسانی شامل ایجاد تعادل بین یونیت‌های مختلف بازی نمی‌شود. ظاهرا تیم سازنده همچنان در حال بررسی بازخوردهای کاربران در این بخش است تا بتواند بهترین تغییرات را بر روی بازی اعمال کند. نکته جالب توجه اینجا است که این بروزرسانی در هفته آینده ابتدا برای ایکس‌باکس وان و سپس برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد زیرا، زیرا تیم سازنده اعلام کرده به دلیل پیچیده بودن پلتفرم پی‌سی، آماده سازی این بروزرسانی نیازمند زمان بیشتری خواهد بود.

در آخر استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که بخش بازی‌های Ranked نیز در اواخر ماه جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. از دیگر مشکلاتی که در بروزرسانی پیش روی بازی Halo Wars 2 رفع خواهند شد، می‌توان به مشکلات بخش صدا نظیر ایجاد صدای اضافه به هنگام استفاده از کلیک‌های ماوس و مشکلات مربوط به بخش زبان بازی نظیر بومی سازی‌های بیشتر اشاره کرد.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *