به‌روزرسان تازه ایکس‌باکس وان عرضه شد و ویژگی‌های جدیدی به سیستم عامل این کنسول دوست‌داشتنی اضافه گردید.

از این پس کاربران ایکس‌باکس لایو می‌توانند Tournamentsهای شخصی‌سازی خودشان را ایجاد کنند. همچنین بخش Tournaments مخصوصی نیز برای بازی Killer Instinct اضافه می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویژگی‌های مهم اضافه شده را مشاهده کنید. این بروزرسان هم‌اکنون در دسترس بوده و شما می‌توانید آن را دانلود کنید.

  • Looking For Group حال نوتیفیکشن مخصوص خود را دارد، از این پس به محض انتشار پستی که به آن علاقه‌مند بودید به شما اطلاع داده می‌شود. همچنین می‌توانید در Activity Feed خود و از طریق پیام‌رسان نیز به دیگران درباره پست  Looking For Group خود اطلاع دهید.
  • کلاب‌ها حال می‌توانند رده سنی مخصوص خود را دریافت کنند. آیکن Beam هم حال از بخش کلاب قابل انتخاب است.
  • از این پس شما می‌توانید قسمتی از صفحه را به این ویژگی اختصاص دهید که هرشخص حاضر در پارتی شما درصورت صحبت کردن گیمرتگش نشان داده شود تا معلوم شود چه کسی صحبت می‌کند.
  • برنامه Dolby Access به‌زودی ایکس‌باکس وان می‌آید تا Dolby Atmos audio را به کنسول بیاورد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد صداهای عمیق‌تری از بازی‌ها، فیلم‌ها و موسیقی‌های خود دریافت کنید و تجربه‌ای به مراتب بهتر را ایجاد می‌نماید.
  • پشتیانی ایکس‌باکس وان از Wi-Fi Captive Portal، حال در صورتی که وای‌فای شما صفحه آغازینی برای اتصال دارد که از شما نام کاربری و رمز می‌خواهد، ایکس‌باکس وان از آن پشتیبانی خواهد کرد.

برای مشاهده دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *