«بندیکت کامبربچ» فیلمی با موضوع برگزیت بازی می‌کند

«بندیکت کامبربچ» در فیلمی با موضوع برگزیت برای شبکه Channel 4 بریتانیا بازی می‌کند. بازیگر فیلم «دکتر استرنج» که در حال حاضر سریال «پاتریک ملروز» را در شبکه شوتایم و اسکای دارد، در تریلری سیاسی با موضوع برگزیت به نویسندگی «جیمز گراهام» نقش اول را بر عهده خواهد گرفت. گراهام بیشتر با نمایش «رأی» (The Vote) که در سال ۲۰۱۵ به صورت زنده از تلویزیون بریتانیا هم پخش شد و نیز مسابقه «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟» شناخته می‌شود.

کامبربچ در این فیلم که کارگردانی آن به «توبی هینز» (آینه سیاه) سپرده شده، نقش «دومنیک کامینگز» استراتژيست ارشد و مدیر کمپین تشکیلات «رأی خروج» بریتانیا از اتحادیه اروپا را ایفا می‌کند. این درام به تشریح کمپین تاریخی و پرمخاطره‌ای می‌پردازد که مأموریت داشت اذهان مردم بریتانیا را به سمت خود متمایل کند. فیلمبرداری این فیلم از اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

گراهام در رابطه با این فیلم تلویزیونی می‌گوید: «بسیار هیجانزده‌ام… و گفتن ندارد که کمی هم مضظربم برای اینکه فرصتی به دست آمده تا آنچه در جریان آن رأی گیری تاریخی اتفاق افتاد را موشکافی کنیم. امیدوارم با ورود به پشت صحنه کمپین، بتوانیم پیامد هر آنچه در آن هشت هفته به وقوع پیوست و سرنوشت کشور را تغییر داد بررسی کنیم.»

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *