خانه ورزش اخبار ورزش بهترین قهرمانی تاریخ نیم‌فصل؛ پرسپولیس بدون توقف

بهترین قهرمانی تاریخ نیم‌فصل؛ پرسپولیس بدون توقف

0

بهترین قهرمانی تاریخ نیم‌فصل؛ پرسپولیس بدون توقف

پرسپولیس بعد از رقم زدن بهترین قهرمانی تاریخ لیگ، حالا بهترین قهرمانی نیم‌فصل را هم به نام خودش ثبت کرده است. پرسپولیس فصل گذشته با کسب ۶۶ امتیاز و میانگین ۲،۲ امتیاز از هر مسابقه، بااقتدارین‌ترین قهرمانی تاریخ ادوار لیگ برتر را به دست آورده است. بعد از آن، پرسپولیس برخلاف همه قهرمان‌ها، افت نکرد و اتفاقا شیب روند خوبش را بهبود داد. این تیم در فصل جدید دو هفته زودتر قهرمان نیم‌فصل هم شده است.

پرسپولیس در پانزده مسابقه این فصل، ۳۶ امتیاز کسب کرده است. معدل امتیازی که هیچ تیمی در پایان نیم‌فصل نتوانسته بود کسب کند. بهترین قهرمان نیم فصل مربوط به لیگ دوم می‌شود که سپاهان در لیگ چهارده تیمی، ۳۱ امتیاز کسب کرده بود. سپاهان به عنوان بهترین قهرمان تاریخ نیم‌فصل‌های لیگ برتر، میانگین ۲،۳۸ امتیاز از هر بازی را ثبت کرده بود.

حالا پرسپولیس با برد در بازی عقب افتاده مقابل نفت آبادان، از این رکورد هم عبور کرد. پرسپولیس در پانزدهمین مسابقه فصل، سی‌وششمین امتیاز را هم جمع کرد. تیم برانکو در این نیم‌فصل به طور میانگین ۲،۴ امتیاز از هر بازی گرفته که رکوردی بی‌سابقه در لیگ برتر است. حالا بعد از مقتدرانه‌ترین قهرمانی در پایان فصل، رکورد بهترین قهرمان نیم‌فصل هم به نام پرسپولیسِ برانکو ثبت شده است.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *