شابد برای داشتن بهترین لباس دو باید شرایط زیادی را در نظر بگیریم و لباس دوی مناسب برای یک فرد برای فرد دیگر و در شرایط آب و هوایی متفاوتی مناسب نباشد. اما به طور کلی متوان برای خرید لباس دو مناسب به این نکات توجه کرد تا بهترین انتخاب را در هر شرایطی داشته باشیم.

با استفاده از پارچه ارتجاعی از ماهیچه های خود پشتیبانی کنید

شلوارهای ورزشی تنگ می‌توانند پاهای شما را در حین انجام تمرین به خوبی پشتیبانی کنند. آنها وضعیت حرکت شما را بهبود داده و حرکاتتان را نرم و روان می‌کنند. با وجود پانل‌هایی با ارتجاع بالا بر روی ران‌ها و زانوهای شما، آنها می‌توانند از مفاصل شما محافظت کرده و خستگی عضلانی را کاهش دهند.

با استفاده از پارچه ارتجاعی از ماهیچه های خود پشتیبانی کنید

با کفش‌های ورزشی سبک، خنک و راحت باشید

هر چه لباس‌های ورزشی شما سنگین‌تر باشد، عملکردتان نیز کندتر خواهد بود. بنابراین، بهتر است از سبک‌ترین و منعطف-ترین کفش ممکن برای انجام تمرین و ورزش استفاده نمایید.

با استفاده از پوشاک ورزشی گرم و قابل تنفس، در یک درجه حرارت مطلوب تمرین کنید

دویدن در روزهای سرد زمستانی می‌تواند با استفاده از لباس‌های گرم و قابل تنفس، بسیار ساده‌تر باشد. شما نباید در حین ورزش احساس سرما کرده و یا بیش از حد عرق کنید. بنابراین، استفاده از پوشاک ورزشی گرم و مناسب می‌تواند ترکیب مناسبی از گرما و قابلیت تنفس را به شما اعطا کند.

با استفاده از لباس‌های ضد آب، خشک و راحت باشید

هیچ چیز نمی‌تواند بدتر از ورزش کردن و دویدن در لباس‌های خیس و مرطوب باشد. این امر بسیار ناراحت کننده بوده و شما را بیش از قبل در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف قرار می‌دهد. اگر آب و هوا غیر قابل پیش بینی است، یک ژاکت تاشو با خود به همراه داشته و برای بارش احتمالی باران آماده باشید.

بااستفاده از کفش‌های مناسب، از سبک خود پشتیبانی نمایید

صدها مدل کفش مختلف در بازار وجود دارد که شما می‌توانید مدل مورد نیاز خود را از بین آنها انتخاب کنید، اما پیدا کردن مناسب‌ترین سطح پشتیبانی، زیرسازی، و وزن کفش، می‌تواند تفاوت زیادی در نحوه ورزش شما ایجاد نماید.

با استفاده از لباس‌های ضد آب، خشک و راحت باشید

با استفاده از پارچه فشرده، به بهبود ماهیچه‌های خود کمک کنید

استفاده از جوراب‌هایی با پارچه فشرده، می‌تواند خستگی شما را در حین ورزش کاهش داده، و یا به بهبود وضع ماهیچه-های شما بعد از اتمام ورزش کمک کند. هر دوی اینها به شما کمک می‌کنند تا فشار وارد آمده بر روی عضلات ساق و مچ پاها کاهش یابد.

با استفاده کمربند‌های حاوی بطری آب، در حین انجام ورزش هیدراته بمانید

استفاده از یک کمربند حامل بطری آب (در کنار انتخاب پوشش مناسب)، می‌تواند به شما کمک کند تا در حین انجام ورزش و تمرینات ورزشی به بدن خود آبرسانی نمایید. این امر باعث می‌شود که بدنتان هیدراته مانده و سرعت بالای تمرینات ورزشی شما حفظ شود.

تانی کال

romis

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *