بودجه درنظر گرفته شده برای فیلم Gambit

سرانجام پنج‌شنبه هفته گذشته، کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. ارزش این قرارداد ۵۲ میلیارد دلار اعلام شده است و حال کمپانی مارول استودیو می‌تواند از دو مجموعه بسیار محبوب افراد ایکس (X-Men) و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) در دنیای سینمایی مارول استفاده کند. با این حال، سرنوشت فیلم‌های ابرقهرمانی فعلی کمپانی فاکس قرن بیستم که براساس کامیک‌های مارول در دست ساخت هستند، روشن و شفاف نیست. فیلم Gambit یکی از این فیلم‌ها هست که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ اکران شود، اما ساخت و انتشار این فیلم بارها با تاخیرهای مختلف روبه‌رو شده است.

اخیرا تاریخ شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Gambit رسما تایید شده و قرار است فیلمبرداری این فیلم از ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند امسال یا فروردین ۱۳۹۷) آغاز شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا انجام خواهد شد که منشا شخصیت گامبیت نیز در همین شهر و ایالت بوده است. همچنین گفته می‌شود که مانند فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Logan (لوگان)، فیلم Gambit نیز با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بودجه این فیلم فاش و اعلام شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت Times-Picayune منتشر کرده، فیلم Gambit قرار است با بودجه‌ای معادل ۱۵۵ میلیون دلار تولید و منتشر شود.

با وجود اینکه بودجه فیلم Gambit ممکن است در آینده تغییر کند، اما در حال حاضر بودجه این فیلم در مقایسه با فیلم‌های ابرقهرمانی یا بلاک‌باستر دیگر، بودجه قابل توجه و بزرگی است و به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم دارد سرمایه‌گذاری بزرگی را روی این فیلم انجام دهد. در مقایسه با دیگر فیلم‌های مجموعه X-Men، فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه مردان ایکس: ولورین) با بودجه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون دلار و فیلم X-Men: Apocalypse (افراد ایکس: آپوکالیپس) با بودجه‌ای معادل ۱۷۸ میلیون دلار تولید و منتشر شده بودند.

فیلم Gambit قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. تاکنون حضور چنینگ تیتوم در نقش رمی لبو، ملقب به گامبیت و لیزی کاپلان در نقش شخصیت اصلی زن فیلم که هویت آن اعلام نشده، در فیلم Gambit تایید و اعلام شده است. همچنین طبق شایعات منتشر شده، گور وربینسکی، کارگردان سه‌گانه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) در حال مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم برای کارگردانی این فیلم است.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *