تاریخ احتمالی پخش فصل دوم سریال The Punisher

اولین فصل از سریال تماشایی Marvel’s The Punisher طی روز جمعه ۲۶ آبان در اختیار طرفداران قرار گرفت و کسانی که طی این مدت کوتاه آن را تماشا کرده اند اکنون می خواهند بدانند که فصل دوم چه زمانی به دستشان می رسد. شبکه اینترنتی نتفلیکس در سال ۲۰۱۵ اقدام به تولید و انتشار سریال Daredevil کرد که وقایع آن در گوشه ای از دنیای سینمایی مارول (MCU) رخ می دهد و در واقع یک شروع بود برای سریال های پیش رو که داستان تمام آن ها در شهر نیویورک روایت می شود. بعد از آن، مارول به تازه واردهای دنیای سینمایی خود جسیکا جونز، لوک کیج و مشت آهنی سریال انفرادی خودشان را داد و سپس  تمام آنها را در مینی سریال The Defenders (مدافعان) دور هم جمع کرد. حـال تازه ترین سریال مارول که از طریق سرویس استریم نتفلیکس در اختیار طرفداران قرار گرفته The Punisher ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ Daredevil است که تمرکز آن بر روی فرانک کسل (با نقش آفرینی Jon Bernthal) قرار دارد.پانیشر نخستین بار در فصل دوم سریال Daredevil نمایان شد و برخوردی داشت با مت مورداک (Charlie Cox) در حالی که تلاش می کرد عاملان مرگ همسر و بچه هایش را پیدا کند و انتقام مرگ خانواده از دست رفته اش را بگیرد. فرانک خیلی زود تبدیل شد به یکی از پرطرفداران ترین شخصیت های گوشه نتفلیکس از دنیای سینمایی مارول و این موفقیت استودیو را مجاب کرد تا به ساخت سریال انفرادی او چراغ سبز نشان دهد. حال در روز جمعه شاهد انتشار فصل نخست The Punisher بودیم که به طرفداران این امکان را داد تا کاوشی عمیق تر در ماموریت جدید فرانک بعنوان مجازاتگر، گذشته او زمانی که هنوز یک انسان عادی بود، و حالِ او داشته باشند.

در حالی که سریال The Punisher با نقدهای مثبت و مخفی مختلفی روبرو شده است، طرفدارانی که از تماشای آن لذت برده اند احتمالا اکنون در انتظار اعلام تاریخ انتشار فصل دوم سریال توسط نتفلیکس نشسته اند. ما به این دسته از دوستان باید بگوییم برای تماشای فصل دوم ممکن است به چند سال صبر لازم داشته باشیم چون ممکن است اواسط ۲۰۱۹، اواخر ۲۰۱۹ یا حتی در سال ۲۰۲۰ به دست طرفداران برسد. البته هنوز به طور رسمی اعلام نشده و باید منتظر تایید آن توسط مارول و نتفلیکس باشیم.

حتی اگر استقبال طرفداران و بینندگان مارول و نتفلیکس را مجاب کند تا سریال را برای فصل دوم تمدید کنند، باز هم باید در نظر داشته باشیم که Punisher تنها یکی از شش سریال مارول/نتفلیکس است و تاریخ انتشار فصل دوم آن به این بستگی دارد که پنج سریال بعدی چه زمانی عرضه می شوند. مـا اکنون خبر داریم که فصل جدید سریال های Daredevil (بی باک)، Jessica Jones (جسیکا جونز) و Luke Cage (لوک کیج) قرار است در سال ۲۰۱۸ عرضه شوند، و اگر فرض را بر این بگیریم که نتفلیکس همچنان سالی سه سریال مارولی را عرضه کند، می توانیم انتظار داشته باشیم فصل دوم The Punisher در یکی از روزهای سال ۲۰۱۹ منتشر شود. در این میان فصل دوم Iron Fist هم اکنون در حال کار است و انتظار داریم که بعد از فصل جدید سه سریال Daredevil، Jessica Jones و Luke Cage عرضه شود — احتمالا اوایل سال ۲۰۱۹.

تاریخ احتمالی پخش فصل دوم سریال The Punisher

بعد از اینکه اوایل ماه جاری تاریخ شروع تولید فصل دوم سریال Iron Fist (مشت آهنی) تایید شد، کمی نامشخص است که مارول در دراز مدت چه برنامه ای برای این سریال ها که از طریق سرویس استریم نتفلیکس دست مردم می رسد دارد. در همین موقع، سریال The Defenders برای فصل دوم تمدید نشد و این مورد هم در هاله ای از ابهام قرار گرفت که آیا Marvel TV دوباره قهرمان های سطح خیابانی ساکن نیویورک خودش را برای یک فصل جدید متحد می کند و فصل ۲ این مینی سریال ساخته می شود؟ یا اینکه فقط شاهد وقوع ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭهای بیشتری بین این چند سریال خواهیم بود. اگر فصل دوم The Defenders ساخته نشود، Punisher می تواند دومین سریال مارول و نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ باشد؛ اما اگر Defenders تمدید شود، فصل جدید سریال فرانک کسل باید همچنان صبر کند. با این وجود، فصل دوم The Punisher نهایتا اواسط یا اواخر ۲۰۱۹ به دستمان خواهد رسید.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشیم که Marvel و Netflix هنوز سریال The Punisher را برای فصل دوم تمدید نکرده است، پس باید بگوییم اگر سریال انفرادی فرانک کسل برای فصل دوم تمدید شود شاید اواخر سال ۲۰۱۹ به دست طرفداران برسد. در ضمن Disney کمپانی همکار Marvel TV اوخر سال ۲۰۱۹ اقدام به راه اندازی سرویس استریم فیلم خودش می کند، که معلوم نیست چـه تاثیری بر روی سریال های Netflix خواهد داشت. از طرفی فصل اول Punisher دو روز قبل عرضه شد و قطعا مدتی طول میکشد تا برای فصل دوم تمدید شود، پس صبر لازم است …

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *