کمپانی کونامی هنوز بازی PES 2018 را رسما معرفی نکرده است. با این حال امروز صفحه این محصول در فروشگاه مایکروسافت در دسترس قرار گرفت و در آن اطلاعاتی از تاریخ انتشار و جزییات جدیدترین شبی ‌ساز فوتبال کونامی ارائه شد.

بر اساس صفحه بازی در فروشگاه مایکروسافت، بازی Pro Evolution Soccer 2018 قرار است در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) منتشر شود. در توضیحات این صفحه همچنین اطلاعاتی نیز از بازی ارائه شده است. بر این اساس PES 2018 شامل یک سری ویژگی‌های جدید مثل دریبل‌های بهبودیافته و استراتژیک و سیستم کاملا تغییریافته برای ضربات آزاد خواهد بود. همچنین ظاهر بازی دست‌خوش تغییرات زیادی شده است و این تغییرات را می‌توان در منو‌ها یا چهره بازیکنان مشاهده کرد.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که کونامی تلاش زیادی برای بهبود گرافیک PES 2018 کرده و مواردی مثل حالت‌های چهره بازیکنان یا انیمیشن‌های آن‌ها کاملا بهبود داشته‌اند. با این حال تغییرات PES 2018 در مقایسه با نسخه‌های پیشین، فقط به موارد ظاهری محدود نشده و شاهد یک حالت همکاری (Co-Op) جدید در بازی خواهیم بود و نقل و انتقالات نیز سیستم جدیدی خواهند داشت.

افرادی که بازی PES 2018 را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به یک سری جوایز در بخش MyClub دسترسی داشته باشند. همچنین تصویر روی جلد بازی نیز ستارگان تیم بارسلونا خواهند بود که شاید این تصویر در نسخه‌های مربوط به مناطق مختلف متفاوت باشد.

به هر حال با توجه به در دسترس گرفتن صفحه بازی در فروشگاه مایکروسافت، انتظار می‌رود که PES 2018 به زودی رسما توسط کونامی معرفی شود.

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *