خانه بازی اخبار تاریخ انتشار بازی‌های واقعیت مجازی بتسدا مشخص شد

تاریخ انتشار بازی‌های واقعیت مجازی بتسدا مشخص شد

0

از نمایشگاه E3 2017 می‌دانیم که شرکت بتسدا، سه بازی واقعیت مجازی بزرگ و فوق‌العاده در دست ساخت دارد؛ این بازی ها عبارتند از Skyrim VR ،Fallout 4 VR و Doom VFR. دلیل اهمیت بسیار زیاد این عناوین، فرصت غرق شدن در دنیای فراموش نشدنی این عناوین است و همه بازی‌بازان دوست دارند حتی برای یک بار هم که شده، در دنیای جهنمی Doom، یا در سرزمین سرد و یخبندان اسکایریم و یا در سرزمین آخرالزمانی Fallout 4 زندگی کرده و طعم بودن در آن ها را بچشند.

شرکت بتسدا امروز تاریخ انتشار این سه بازی واقعیت مجازی بزرگ خود را مشخص نمود و به مناسبت این موضوع، یک تریلر جدید نیز منتشر کرد. اولین بازی واقعیت مجازی، Fallout 4 VR است که در تاریخ ۱۲ ماه دسامبر سال جاری میلادی برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی ویو منتشر خواهد شد. زمانی که این عنوان معرفی شد، هیچ صحبتی از نسخه های کنسولی بازی نشد و دارندگان هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر را نگران کرد. با توجه به توییت اختصاصی اچ تی سی، شاید Fallout 4 VR تنها برروی ویو منتشر شود.

پس از این، به سراغ بازی بعدی می‌رویم که Skyrim VR نام دارد و ابتدا قرار است در تاریخ ۱۷ ماه نوامبر سال جاری برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر منتشر شود، سپس در سال ۲۰۱۸ برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی ویو نیز عرضه خواهد شد. در این بازی، بازی‌بازان یک تجربه مجازی کامل را در اختیار خواهند داشت و می‌توانند بازی تحسین شده و به شدت محبوب The Elder Scrolls V: Skyrim را کاملا به صورت واقعیت مجازی تجربه نمایند. این نکته نیز لازم به ذکر است که همه محتواهای الحاقی Dawnguard ،Hearthfire و Dragonborn در نسخه واقعیت مجازی وجود خواهند داشت.

در آخر، به بازی Doom VFR می‌رسیم که قرار است در تاریخ ۱ ماه دسامبر سال جاری برای پلتفرم های پلی‌استیشن وی‌آر و اچ تی سی ویو منتشر شود. این بازی یک عنوان جدید از Doom است که برای بازی به صورت واقعیت مجازی طراحی شده است. به تازگی یک تریلر جدید نیز از همین عنوان منتشر شده است که می‌توانید آن را در زیر تماشا و دانلود نمایید.

به‌روزرسانی

اچ تی سی ویو به تازگی یک توییت جدید زده است که در آن اعلام شده کلمه «اختصاصی» برای بازی Fallout 4 VR به اشتباه به کار رفته است. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بازی های واقعیت مجازی بزرگ شرکت بتسدا به نتیجه می‌رسند و موفقیتی به دست می‌آورند یا خیر. بازی های بتسدا (مخصوصا اسکایریم و Fallout 4) عناوینی عظیم و فوق‌العاده بزرگ هستند و تجربه آن ها به صورت معمولی نیز بازی باز را غرق در خودشان می‌کنند؛ حال تصور کنید که پای واقعیت مجازی نیز به ماجرا باز شود و این دنیاهای پهناور و پر جزئیات و پر رمز و راز را زندگی کنیم. قطعا تجربه بزرگ و تاثیر گذاری برای هر بازی‌باز خواهد بود.

شما می‌توانید در زیر، تریلر های جدید بازی های Skyrim VR ،Fallout 4 VR و Doom VFR را تماشا و دانلود نمایید.

Fallout 4 VR

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p (نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه)

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p (نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه)

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

Skyrim VR

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p (نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه)

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p (نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه)

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

Doom VFR

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p (نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه)

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p (نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه)

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *