در حالی که کونامی به صورت رسمی بازی PES 2018 را معرفی نکرده، دقایقی قبل تاریخ انتشار و نخستین اطلاعات مربوط به این عنوان منتشر شد.

بر اساس صفحه خرید بازی PES 2018 در سایت Xbox.com تاریخ انتشار جدیدترین شبیه‌ساز فوتبالی کونامی 23 شهریور 1396 اعلام شده است. همچنین برخی جزئیات و اطلاعات تکمیلی در مورد PES 2018 منتشر شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

از ویژگی‌های جدید این بازی می‌توان به سیستم «دریبل‌زنی استراتژیک»، بهبود و تغییر شیوه و ساختار ضربات آزاد اشاره کرد که گیم‌پلی این سری را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهد. سایر بخش‌ها نیز «بهبودهایی اساسی» به خود دیده‌اند که این تغییرات را می‌توان در منوهای بازی، نورپردازی و انیمیشن‌ها و چهره بازیکنان مشاهده کرد.

3233728-proevo

همچنین یک سیستم Co-Op جدید در بازی گنجانده شده و نقل و انتقالات نیز بهبود یافته است و با پیش‌خرید کردن بازی هدایایی در بخش MyClub به شما طعلق خواهد گرفت. علاوه‌بر موارد اشاره شده امسال کونامی قصد دارد ستارگان تیم بارسلونا را بر روی کاور بازی قرار دهد هر چند این امکان نیز وجود دارد که در برخی مناطق همچون آمریکای جنوبی تصویر برخی بازیکنان دیگر روی جلد بازی PES 2018 قرار بگیرد.

کونامی به زودی بازی را به صورت رسمی تایید خواهد کرد اما حداقل می‌توان مطمئن بود که این عنوان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *