تاریخ انتشار بلوری فیلم Cats

مطابقِ اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز تاریخ انتشار نسخه‌ی خانگی و دیجیتالی فیلم Cats (گربه‌ها) را اعلام کرد. بر اساس اعلام این شرکت، نسخه‌ی دیجیتالی فیلم موزیکال گربه‌ ها در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ (۱۷ مارس ۲۰۲۰) و نسخه‌ی خانگی آن که شامل بلوری و DVD است، در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ (۷ آوریل ۲۰۲۰) منتشر خواهد شد. نسخه‌ی خانگی فیلم شامل تعدادی محتوای اضافی نظیرِ صحبت‌های تام هوپر درباره‌ی چالش‌های تولید فیلم و نظر بازیگران و عوامل سازنده‌ در مورد کارگردان اثر است. شما می‌توانید تصویر روی جلد نسخه‌ی بلوری فیلم را در ادامه مشاهده کنید.

تصویر روی جلد نسخه بلوری Cats

فیلم Cats تازه‌ترین محصول فانتزی درام شرکت یونیورسال است که در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۸ در سینماها اکران شد، اما به‌خاطر مشکلات فنی نتوانست نمرات خوبی را از منتقدان دریافت کند. این فیلم در بخش فروش نیز عملکرد جالبی نداشت و با بودجه‌ی ۹۵ میلیون دلاری تنها توانست ۷۳ میلیون دلار در گیشه بفروشد. جیمز کوردن نقش باستوفر جونز، جودی دنچ نقش اولد دوترانومی، جیسون درولو نقش رام تام تاگر، ادریس البا نقش مکاویتی، جنیفر کیت هادسون نقش گریزابلا، ایان مک‌کلن نقش گاس گربه‌ی تئاتری، تیلور سوئیفت نقش بامبالورینا، ربل ویلسون نقش جنیانی داتس، فرانچسکا هیوارد نقش ویکتوریا و ملیسا مدن گری نقش لیدی گریدل بون را در فیلم «گربه‌ها» ایفا کردند. داستان این فیلم درباره‌ی گربه‌هایی با نام جلیکلز است که هر سال باید درباره‌ی عروج یکی از گربه‌ها به لایه‌ی هوی‌ساید برای شروع یک زندگی تازه تصمیم بگیرند.

تام هوپر، کارگردان فیلم‌های The Danish Girl (دختر دانمارکی)، Les Misérables (بینوایان)، The King’s Speech (سخنرانی پادشاه) و The Damned United (یونایتد لعنتی)، وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Cats را برعهده داشت و در کنار دبرا هیوارد، تیم بوان و اریک فلنر به‌عنوانِ تهیه‌کننده‌ی فیلم فعالیت می‌کرد. فیلمنامه‌ی فیلم «گربه‌ها» را لی هال و تام هوپر براساس تئاتر موزیکال Cats به رشته‌ی تحریر درآوردند. تئاتر موزیکال Cats بر پایه‌ی کتابی از توماس استرنز الیوت است که در سال ۱۹۸۱ در تئاتر West End و در سال ۱۹۸۲ در برادوی روی صحنه رفت. اجرای لندن این تئاترِ ۲۱ سال و اجرای برادوی آن ۱۸ سال به طول انجامید که رکوردی در این زمینه به‌حساب می‌آید. همچنین این تئاتر موزیکال جوایز متعددی از جمله جایزه‌ی تونی را دریافت کرده و به ۲۰ زبان ترجمه شده است.

تانی کال

برگرفته از Collider

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *