تاریخ انتشار بلو-ری Joker مشخص شد

استودیوی برادران وارنر روز گذشته اعلام کرد که نسخه‌ی دیجیتال (Web-DL) «جوکر» (Joker) از ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸) و دیسک‌های بلو-ری فیلم از ۷ ژانویه (۱۷ دی ماه ۱۳۹۸) منتشر می‌شوند. این فیلم به کارگردانی «تاد فیلیپس» نزدیک به دو ماه قبل اکران شد و تاکنون بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. این اولین فیلم با رده‌ی سنی بزرگسال بود که به چنین فروشی دست پیدا می‌کرد، بنابراین شایعه‌ی تولید دنباله برای «جوکر» قوت گرفت.

صفحه‌ی توئیتر «جوکر» با اعلام این تاریخ‌ها ویدیویی ۲۱ ثانیه‌ای از «آرتور فلک» با بازی «واکین فینیکس» با گریم دلقک منتشر کرده که در آن صدای خنده‌های دیوانه‌وار او روی موسیقی «هیلدور گودنادوتیر» شنیده می‌شود. این ویدیو با رقص نمادین او روی پله‌ها به پایان می‌رسد.

انتظار می‌رود «جوکر» در بخش‌ها مختلف از جمله فیلمبرداری (لارنس شر)، موسیقی متن، و طراحی صحنه (مارک فرایدبرگ) نامزد دریافت جایزه شود. اما استودیو هنوز در فاز کسب درآمد با این اثر است و تا یکی دو ماه آینده به لطف انتشار در شبکه‌ی نمایش خانگی سوددهی آن ادامه خواهد یافت. فیلیپس پیش‌تر تأکید کرده بود که صحنه‌های حذف شده‌ی «جوکر» را هرگز عرضه نخواهد کرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *