تاریخ انتشار سریال Maniac

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس تاریخ انتشار سریال Maniac (مجنون) را تایید و اعلام کرده است. شبکه نتفلیکس با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کرد که این مینی سریال که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۲۱ سپتامبر امسال (۳۰ شهریور) از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. در اولین تیزر سریال Maniac، تنها شاهد حضور اما استون و جونا هیل هستیم که نقش‌های اصلی این سریال را بر عهده دارند که در مقابل یکدیگر نشسته‌اند و شخصیت جاستین ثرو نیز در حال صحبت است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:


پاتریک سامرویل، تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه چهار قسمت سریال The Leftovers (بازماندگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال شبکه نتفلیکس را بر عهده داشته است. همچنین کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Maniac بر عهده کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) بوده است. همچنین سامرویل و فوکوناگا وظیفه ساخت سریال Maniac را مشترکا نیز بر عهده داشته‌اند. علاوه بر استون، هیل و ثرو، سونویا میزونو، جولیا گارنر، جمیما کرکی، سالی فیلد، جفری کانتور، جاش پایس، راب یانگ و کریستین دی‌مارایس، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال کمدی سیاه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

طبق خلاصه داستانی منتشر شده از سریال Maniac، این سریال داستان آنی لندزبرگ با بازی اما استون و اوون ملگریم با بازی جونا هیل را روایت می‌کند که دو غریبه‌ای هستند که به مراحل پایانی درمان دارویی مرموز خود که هرکدام به دلایلی شخصی در آن حضور دارند، نزدیک می‌شوند. آنی از زندگی ناراضی و بی هدف است و سعی می‌کند که روابطش با خواهر و مادرش را حفظ کند. اوون پنجمین فرزند یکی از ثروتمندترین خانواده‌های شهر نیویورک است که تمام عمر خود را صرف مبارزه با بیماری اسکیزوفرنی کرده است. آن‌ها هیچگاه زندگی خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند و وعده درمان دارویی جدیدی به آن‌ها داده شده است که توسط دکتر جیمز مانتلری با بازی جاستین ثرو، تولید شده و او ادعا می‌کند که این قرص‌ها هر نوع بیماری را درمان می‌کند. آن‌ها به همراه ۱۰ نفر دیگر طی سه روز در تاسیسات Neberdine Pharmaceutical and Biotech تحت آزمایش و درمان قرار می‌گیرند تا بررسی و ثابت شود که این درمان دارویی هیچ عوارض جانبی را نخواهد داشت و کاملا بیماری را درمان می‌کند.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *