تاریخ اکران جدید Fantastic Beasts 3

استودیوی برادران وارنر فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» را به تقویم بازگرداند. این دنباله در حال حاضر قرار است ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ماه ۱۴۰۱) اکران شود.

«جانوران شگفت‌انگیز ۳» که در بریتانیا در حال فیلمبرداری است، پیش‌تر برای اکران در نوامبر سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده بود. این تغییر چند روز پس از کناره‌گیری/اخراج «جانی دپ» از چندگانه صورت می‌گیرد. وارنر تأیید کرده است که برای نقش «گلرت گریندل‌والد» بازیگر دیگری انتخاب خواهد کرد.

صحنه‌های بازی «جانی دپ» در قسمت سوم فیلم هنوز تولید نشده بود و انتظار نمی‌رود جدایی او تأثیری بر روند فیلمبرداری داشته باشد. وارنرها هفته‌ی گذشته با صدور حکم دادگاه شکایت دپ از نشریه‌ی «سان» به علت «ضارب همسر» خواندنش، از این بازیگر ۵۷ ساله خواستند از چندگانه کناره‌گیری کند. دپ می‌گوید قصد دارد حکم دادگاه بریتانیا اعتراض و ثابت کند که قربانی خشونت خانگی «امبر هرد» بوده است.

«دیوید ییتس» برای کارگردانی «جانوران شگفت‌انگیز ۳» بازمی‌گردد. این چندگانه پیش‌درآمدی برای داستان «هری پاتر» است. «ادی ردمین» در این مجموعه نقش «نیوت اسکاماندر» را بازی می‌کند و «جود لا» نقش «آلبوس دامبلدور» جوان. دیگر بازیگران فیلم «کاترین واترستون»، «الیسون سودال»، «ازرا میلر»، «دن فوگلر» و «جسیکا ویلیامز» بوده‌اند.

«جی.کی. رولینگ» نویسنده‌ی رمان‌های «هری پاتر» در نگارش فیلمنامه‌ی هر سه قسمت «جانوران شگفت‌انگیز» با «استیو کلاوز» مشارکت کرده است. «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) در بازارهای جهانی ۸۰۰ میلیون دلار و دنباله‌ی آن (The Crimes of Grindelwald) ۶۵۴ میلیون دلار فروخته است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *