تاریخ اکران فیلم The Conjuring 3 رسما تایید شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) تایید و اعلام شده است. در حاشیه سینماکان 2019، شرکت برادران وارنر و استودیوی فیلمسازی نیو لاین سینما سرانجام رسما اعلام کردند که قسمت سوم فیلم The Conjuring (احضار روح) برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این، در این تاریخ فیلمی بدون عنوان از مجموعه فیلم‌های ترسناک احضار روح ثبت شده بود که پیش‌بینی می‌شد این تاریخ به فیلم The Conjuring 3 تعلق داشته باشد، اما برادران وارنر تا امروز این موضوع را رسما تایید نکرده بود. با این حال، تا به امروز اطلاعات بسیار کمی از اتفاقات و داستان این فیلم ترسناک منتشر شده است. طبق گفته پیتر سفران، تهیه کننده این مجموعه، این قسمت نیز قرار است داستان یک تسخیر ماوراطبیعی دیگر را در یک خانه و برای خانواده‌ای که در معرض خطر هستند، روایت کند.

طبق شایعات منتشر شده، فیلم The Conjuring 3 براساس نوشته‌های بیل رمزی که با نام The Southend Werewolf نیز شناخته می‌شود، ساخته خواهد شد، اما تاکنون این موضوع رسما تایید یا تکذیب نشده است. پس از یک عمر مواجه شدن با حوادث عجیب و غریب از جمله حمله‌ها و لحظات غیر قابل توضیح از قدرت‌های ماورایی و غیر طبیعی، گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه یک شخص به گرگینه تبدیل شده است و به مردم حمله می‌کند. در سال ۱۹۸۰، بیل رمزی با اد و لورن وارن واقعی دیدار کرده بود که این مرد اعتقاد داشت که در حال تبدیل شدن به یک شیطان است و متقاعد به جنگیری توسط اسقف رابرت مک‌کینا، متخصص وارن‌ها، شده بود.

دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲)، وظیفه نوشتن قسمت سوم این مجموعه را نیز بر عهده دارد. پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا نیز برای نقش آفرینی دوباره در فیلم The Conjuring 3 باز خواهند گشت. کارگردانی این قسمت بر عهده مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا)، خواهد بود. جیمز وان که کارگردانی دو قسمت اول فیلم The Conjuring را بر عهده داشت، قرار نیست به عنوان کارگردان در قسمت سوم این مجموعه بازگردد، اما او همچنان به عنوان تهیه کننده در فیلم The Conjuring 3 حضور خواهد داشت.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *