تاریخ اکران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شرکت لاینزگیت دنباله فیلم The Hitman’s Bodyguard (بادیگارد آدمکش) را برای اکران در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۲۰ (۷ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی کرده است. در این فیلم اکشن کمدی قرار است شاهد بازگشت رایان رینولدز برای بازی در نقش مایکل برایس، ساموئل ال جکسون برای بازی در نقش داریوس کینکید و سلما هایک در نقش سونیا کینکید برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود باشیم. این فیلم داستان مایکل برایس را دنبال می‌کند که او توسط داریوس و سونیا کینکید برای انجام یک مأموریت در امتداد ساحل آمالفی انتخاب شده است.

فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard درواقع قرار است یک هفته پس از اکران فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) اکرانش را در گیشه آغاز کند و در حال حاضر مهم‌ترین رقیب این فیلم در گیشه است. رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون، سلما هایک، فرانک گریلو، مورگان فریمن، آنتونیو باندراس، ریچارد ای گرانت، تام هاپر، گابریلا رایت و کریستوفر کامی‌یاسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، پاتریک هیوز وظیفه کارگردانی و تام اکانر وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Hitman’s Bodyguard را بر عهده داشته‌اند.

فیلم The Hitman’s Bodyguard که با بودجه‌ای معادل ۳۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و با اینکه نقد و واکنش‌های متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد، اما تماشاگران استقبال بسیار خوبی از این فیلم کردند. فیلم The Hitman’s Bodyguard توانست بیش از ۷۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *