تاریخ پخش فصل دوم سریال Jessica Jones

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و براساس گزارشات جدید، شبکه نتفلیکس امروز به طور رسمی اعلام کرد که فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) برای پخش در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۸ (۱۷ اسفند ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

بخش مطبوعات شبکه نتفلیکس در ساعاتی پیش طی ویدئوی کوتاهی که از طرق صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب منتشر کرده بودند، به طور رسمی زمان پخش فصل دوم را به همگان اعلام کردند. قرار است جدیدترین فصل یا همان فصل دوم سریال جسیکا جونز شامل ۱۳ قسمت باشد. همچنین این شبکه خلاصه کوتاه و رسمی‌ای هم از این فصل منتشر کرده که به شرح زیر است:

جسیکا جونز (با بازی کریستن ریتر) که به عنوان یک کاراگاه و محقق خصوصی شهر نیویورک در حال فعالیت است، بعد از اینکه کیلگریو یا همان مرد بنفش (پرپل من) را به قتل می‌رساند، با تمام قدرتی که در بدن دارد سعی می‌کند خود را جمع و جور کرده و زندگی‌اش را به حالت قبل برگرداند. بعد از گذشت تمامی آن اتفاقات، حالا در سرتاسر شهری که در آن ساکن است به عنوان یک قاتل ابرقدرت و ابرانسان شاخته می‌شود. حال یک مورد و یک پرونده جدید باعث می‌شود که او به طور ناگهانی با شرایطی روبه‌رو شود که بفهمد خودش واقعا کیست. برای حل کردن این پرونده، مجبور می‌شود بیشتر در گذشته خود عمیق شده و به حقایق پشت سر خود پی می‌برد.

این شبکه هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه فصل دوم قرار است کراس اوری با سریال The Defenders (دیفندرز) که محصول مشترک نتفلیکس و استودیو مارول است داشته باشد یا خیر بیان نکرد. اینکه آیا بخشی از اتفاقات این مجموعه در سریال جسیکا جونز وارد می‌شود یا این مجموعه هم فقط داستان مختص به خود را در پیش می‌گیرد نیز از دیگر سوالاتی هستند که بی پاسخ ماندند. بار آخری که ما جسیکا جونز را روی صفحه نمایش تلویزیون‌های خود دیدیم، مربوط به اواخر سریال دیفندرز بود که با یکی از دوستانش یعنی لوک کیج، مشغول نوشیدن نوشیدنی‌ای بودند و به این فکر می‌کردند که در آینده باید چه کارهایی انجام دهند.

حال بیایید با هم نگاهی به ویدئوی کوتاه منتشر شده توسط شبکه نتفلکیس که قسمت‌هایی از این سریال را هم به نمایش می‌گذارد، بیاندازیم:


چندی پیش کریستن ریتر و لی رایان گیبسون، با انتشار تصویری در صفحه رسمی اینستاگرام خود، پایان فیلمبرداری فصل دوم این مجموعه تلویزیونی را به طور رسمی اعلام کردند. در حال حاضر اطلاعات بسیاری کمی از داستان و اتفاقات فصل دوم این سریال منتشر شده و تنها می‌دانیم که فصل دوم سریال پس از اتفاقات سریال The Defenders جریان خواهد داشت. گفته می‌شود که فصل دوم سریال Jessica Jones روی حل معمای گروه مرموز IGH توسط جسیکا جونز تمرکز خواهد داشت.

با وجود اینکه جزئیات زیادی از داستان و اتفاقات فصل دوم سریال Jessica Jones در دسترس نیست، اما همانطور که در ابتدای پست هم اعلام شد، ملیسا روزنبرگ، نویسنده و سازنده این سریال تایید کرده است که فصل دوم آن در ۱۳ قسمت تولید و منتشر می‌شود و کارگردانی تمامی ۱۳ قسمت فصل دوم سریال Jessica Jones بر عهده کارگردان‌های زن خواهد بود. کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر، دیوید تننت در نقش کیلگریو، جانت مک تیر در نقشی نامشخص، جی. آر. رامیرز در نقش اسکار، لی گیبسون در نقش اینگرید و اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها توسط کمپانی مارول و شبکه نت‌ فلیکس در فصل دوم سریال Jessica Jones رسما تایید و اعلام شده است.

تانی کال

برگرفته از Polygon

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *