تاریخ پخش فصل دوم سریال The Terror

شبکه‌ی AMC تاریخ پخش فصل‌های جدید چندین سریال خود از جمله فصل دوم کمدی «لژ ۴۹» (Lodge 49) و اپیزودهای جدید «ترور: ننگ» (The Terror: Infamy) را اعلام کرد. بر این اساس، «ترور: ننگ» در تاریه دوشنبه ۱۲ آگوست و به دنبال آن در همان شب فصل دوم «لژ ۴۹» پخش می‌شود.

فصل دوم «ترور» در سال‌های جنگ جهانی دوم روی می‌دهد و در مورد مرگ و میرهای عجیبی است که گریبان‌گیر آمریکاییان ژاپنی تبار می‌شود و ماجرای مرد جوانی را پی می‌گیرد که به دنبال کشف و نبرد با مسئول آن است. در فصل دوم «درک مایو» در نقش «چستر ناکایاما» بازی می‌کند و «کیکی سوکیزانه» در نقش «یوکو» که با چستر از سال‌های گذشته آشناست. نقش نامزد نهانی چستر را نیز «کریستینا رادلو» برعهده دارد.

فصل اول سریال ترسناک آنتولوژی «ترور» که در سال ۱۸۴۷ و در مناطق قطبی روی می‌داد از حوادث واقعی الهام گرفته شده بود. در آن سال نیروی دریایی پادشاهی بریتانیا سعی داشت گذرگاه شمال‌ غربی را بیابد اما با موجودی فراطبیعی روبرو شد. در فصل اول که اپیزود پایانی آن می گذشته روی ایر رفت، «جارد هریس» و  «توبایاس منزیس» بازی کردند. نویسندگی فصل دوم را «الکساندر وو» و «مکس برنستاین» برعهده دارند.

داستان سریال «لژ ۴۹» به نویسندگی «جیم گیوین» نیز در لانگ بیچ کالیفرنیا به وقوع می‌پیوندد و در مورد مرد جوانی به نام «شان دادلی» با بازی «وایت راسل» است که به یک انجمن برادری می‌پیوندد. دادلی سعی می‌کند این لژ را به روزهای شکوهمند گذشته بازگرداند و رهبری آن را به فرد شایسته‌ای بسپارد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *