تامین اجتماعی با سود واردات گوشی های آیفون چه می‌کند؟

اکنون سازمان تامین اجتماعی واردکننده رسمی آیفون در کشور است. اما به نظر شما سازمان تامین اجتماعی با سود واردات گوشی های آیفون چه می‌کند؟

ربیعی در مورد واردات گوشی های آیفون توسط تامین اجتماعی اعلام نموده است که سود حاصل از واردات این گوشی‌ها به کارگران و بازنشسته‌‌ها می‌رسد. وی در این مورد ادامه داد که هر فرد یا سازمانی در کشور در صورتی که قوانین را رعایت کند، می‌تواند واردکننده گوشی تلفن همراه باشد.

تامین اجتماعی با سود واردات گوشی های آیفون چه می‌کند؟

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه تأمین اجتماعی، در خصوص واردات گوشی‌های آیفون از سوی سازمان تأمین اجتماعی و درباره ورود سازمان تأمین اجتماعی به بازار گوشی‌‌‌‌‌‌‌‌های آیفون و واردات آن به کشور اعلام نمود که بهتر است سازمان تامین اجتماعی به واردات گوشی های آیفون بپردازد تا افراد قاچاقچی؟! به گفته وی سود این واردات توسط تامین اجتماعی، به خانواده بزرگ کارگران و بازنشسته‌‌‌‌ها خواهد رسید.

علی ربیعی در واکنش به موضوعات مربوط به واردات گوشی های آیفون توسط تامین اجتماعی ادامه داد که پول و سود سازمان تأمین اجتماعی متعلق به چه کسانی است؟ و تاکید نمود که سود این سازمان متعلق به ۴۰ الی ۵۰ میلیون کارگر و بازنشسته‌ی این سازمان است و اگر این سازمان در این زمینه فعالیتی داشته باشد چیز عجیبی نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه تأمین اجتماعی همچنین در ادامه به سرمایه‌‌‌گذاری برای ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و اعلام نمود که اگر قرار باشد تا با پول بازنشسته‌‌‌ها برای بین نسلی سرمایه‌‌‌گذاری انجام شود، چه باید کرد؟ وی در ادامه اعلام کرد که باید برگ سبز دریافت شود و با رعایت موارد قانونی واردات انجام شود تا سودی برای بازنشسته‌‌‌ها و کارگران وجود داشته باشد.

به گفته ربیعی هر فردی که دارای برگ سبز باشد می‌‌‌تواند واردکننده تلفن همراه نیز باشد. وی در مورد جو ایجاد شده در مورد واردات تلفن همراه اعلام نمود که این امر به دلیل واردات غیر قانونی موبایل توسط افرادی است که مجوز لازم برای واردات را ندارند. وزیر تعاون، کار و رفاه تأمین اجتماعی در پایان با اشاره به موضوع واردات گوشی های آیفون توسط این سازمان اعلام نمود که در حال حاضر افرادی مشغول واردات این مدل از گوشی‌ها هستند که سودش را در اختیار کارگران و بازنشسته‌‌ها قرار خواهند داد.

تانی کال

تکراتو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *