«تام کروز» برای فیلمبرداری فیلم جدیدش با همکاری «ایلان ماسک» به فضا می‌رود

«تام کروز» با همکاری «ایلان ماسک» و ناسا برای فیلمبرداری اولین فیلم داستانی اکشن و ماجراجویی به فضا می‌رود. این فیلم ارتباطی با چندگانه‌ی «مأموریت غیرممکن» ندارد و در حال حاضر هیچ استودیویی برای پخش آن انتخاب نشده اما در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد.

فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» در سال ۲۰۱۸ با وقفه‌ای همراه شد چرا که کروز در حین ضبط صحنه‌های بدلکاری پرش از روی پشت بام مصدوم شد. او سابقه‌ی آویزان شدن از هلی‌کوپتر و یک جت در حین بلند شدن از زمین در فیلم «مأموریت غیرممکن: ملت یاغی» را دارد و در «مأموریت غیرممکن: پروتکل روح» از «برج خلیفه» دبی بالا رفت.

کروز و البته «جکی چان» بازیگرانی جسورند که برای هرچه واقعی‌تر شدن صحنه‌های اکشن خودشان را به خطر می‌اندازند. در صورتی که کروز با «اسپیس‌اکس» ماسک موفق به فیلمبرداری شود، نامش به تنهایی در کتاب رکوردهای هالیوود ثبت می‌شود.

این اولین پروژه‌ی سینمایی «ایلان ماسک» نخواهد بود. او در سال ۲۰۰۵ تهیه‌کننده‌ی اجرایی «ممنون که سیگار می‌کشید» (Thank You for Smoking) به کارگردانی «جیسون رایتمن» بود و کمپانی «اسپیس‌اکس» او در سال ۲۰۱۸ مستند «مریخ: درون اسپیس‌اکس» (Mars: Inside SpaceX) را تولید کرده است.

کروز امسال فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را روی پرده خواهد داشت و قرار است در ماه دسامبر توسط پارامونت عرضه شود. او پیش از شیوع کرونا در ایتالیا در حال فیلمبرداری قسمت‌های بعدی «مأموریت غیرممکن» به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» بود. پارامونت تاریخ اکران دو قسمت بعدی این چندگانه را به تأخیر انداخته و اعلام کرده است که قسمت هفتم پاییز سال ۲۰۲۱ و قسمت هشتم تابستان سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شوند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *