«تایکا وایتیتی» برای کارگردانی Thor 4 بازمی‌گردد

«تایکا وایتیتی» به صورت رسمی به «دنیای سینمایی مارول» بازمی‌گردد. ورایتی گزارش می‌دهد که این نویسنده و کارگردان برای کارگردانی «ثور ۴» (Thor 4) با دیزنی و مارول قراردادی به امضاء رسانده است. وایتیتی پس از شکست «ثور: دنیای تاریک» کارگردانی چندگانه با حضور «کریس همسورث» در نقش اصلی را برعهده گرفت و در نوامبر سال ۲۰۱۷ با «ثور: رگنراک» به فروش ۸۵۴ میلیون دلاری رسید.

هرچند بازگشت کارگردان به قسمت چهارم «ثور» اکنون به تأیید رسیده اما اطلاعاتی از داستان فیلم منتشر نشده.  شخصیت اصلی قصه آخرین بار در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» و در کنار «محافظین کهکشان»‌ دیده شد، بنابراین هواداران نمی‌دانستند که آیا «ثور» بار دیگر در قسمت جدید چندگانه‌ی اختصاصی خود ظاهر می‌شود یا در قسمت سوم «محافظین کهکشان» به کارگردانی «جیمز گان» بازمی‌گردد. انتظار می‌رود شخصیت «والکیری» با بازی «تسا تامپسون» نیز که در «رگنراک» معرفی شد به قسمت چهارم بازگردد.

گزارش بازگشت وایتیتی برای کارگردانی «ثور ۴» درحالی منتشر می‌شود که برادران وارنر تولید پروژه‌ی «آکیرا» (Akira) این فیلمساز را متوقف کرده است. ورایتی می‌نویسد این اقتباس لایو اکشن از مانگا و انیمه‌ی محبوب ژاپنی برای مدت نامعلومی به حالت تعلیق درمی‌آید. وایتیتی اخیراً در حال انتخاب بازیگران نقش‌های اصلی برای این فیلم بود. وارنر قرار بود «آکیرا» را در تاریخ ۲۱ می سال ۲۰۲۱ اکران کند، اما اکنون احتمال آن وجود دارد که با تأخیر مواجه شود. این تأخیر به وایتیتی اجازه می‌دهد تولید «ثور ۴» به عنوان پروژه‌ی بعدی خود را آغاز کند.

«ثور ۴» تازه‌ترین فیلمی است که تولیدش در فاز جدید «دنیای سینمایی مارول» به تأیید می‌رسد. هرچند استودیوی مارول هنوز به صورت رسمی برنامه‌های آینده‌‌ی خود را اعلام نکرده اما پیش‌بینی می‌شود «جاودانان» (The Eternals)، «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) و قسمت‌های جدید «دکتر استرنج»، و «پلنگ سیاه» از پروژه‌های بعدی «دنیای سینمایی مارول» باشند. فیلمبرداری «بیوه‌ی سیاه» هم اکنون در حال انجام است.

علاوه بر «ثور ۴»، وایتیتی خود را آماده‌ی اکران «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) استودیوی فاکس سرچ‌لایت در جشنواره‌ی فیلم ونیز می‌کند. او قرار است چند اپیزود از سریال تلویزیونی جنگ ستارگان تحت عنوان «مندلوریایی» (The Mandalorian) را هم برای شبکه‌ی «دیزنی+» کارگردانی کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *